Eredivisie Speelronde 23

Eredivisie Speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat was dan precies de overtreding????

Ik zag een zeer rommelige scrimmage. Maar geen duidelijke overtreding.
En fluiten omdat het rommelig is, of omdat iemand omvalt, is kul.

Vlak daarvoor. Die vent van Sparta krijgt gewoon een schop tegen zijn benen, waardoor hij de bal verliest en waardoor die scrimmage ontstaat.

Dat ie hem weg had moeten rossen, doet niet ter zake. Overtreding was zeer duidelijk en ik snap heel goed dat Advocaat daar zo boos over was.
 

JFK

Well-known member
Vlak daarvoor. Die vent van Sparta krijgt gewoon een schop tegen zijn benen, waardoor hij de bal verliest en waardoor die scrimmage ontstaat.

Dat ie hem weg had moeten rossen, doet niet ter zake. Overtreding was zeer duidelijk en ik snap heel goed dat Advocaat daar zo boos over was.
Blijkbaar heeft Advocaat zijn ploeg dus niet goed voorbereid op de wedstrijd. Je weet dat Nijhuis fluit, je weet dat er dan veel mag. Advocaat moet niet zo piepen.
 

JMD

Well-known member
Blijkbaar heeft Advocaat zijn ploeg dus niet goed voorbereid op de wedstrijd. Je weet dat Nijhuis fluit, je weet dat er dan veel mag. Advocaat moet niet zo piepen.

Uitgerekend Dickie zou dat toch moeten snappen. Had als speler een scheids als Nijhuis heerlijk gevonden...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit kan echt niet. Ze blijven gewoon allemaal staan bij Twente. Ajax speelt het overigens prima uit.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou, het is hoopgevend dit maar laten we even afwachten of het niet na een half uur hopeloos in elkaar zakt en je met hangen en wurgen met een goaltje verschil wint.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cambuur - FC Twente volgend jaar. Mooie Jupiler kraker. Al ging Jupiler ermee kappen geloof ik.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar goed, gewoon nog steeds 1-0 en het is alweer een stuk minder. Straks weer de wekelijkse fout achterin en het wordt weer spannend terwijl je zo'n team helemaal overhoop moet spelen.
 
Bovenaan