Eredivisie speelronde 23

Eredivisie speelronde 23

• Totaal aantal stemmers
    16

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar effe serieus, ik kan hier zo boos om worden. Wat een oerstomme overtreding zeg.

Jamel

Administrator
Forumleiding
In deze situatie vind ik het natuurlijk niet erg, maar ja, normaal gesproken kan ik hier ook boos om worden ja.

Nee, dat snap ik. Nou was PSV al veel sterker hoor. Maar stel nou dat het lang 0-0 blijft... Maar goed, dan zetten we jullie volgende week wel op 11 punten.

JMD

Well-known member
Nee, dat snap ik. Nou was PSV al veel sterker hoor. Maar stel nou dat het lang 0-0 blijft... Maar goed, dan zetten we jullie volgende week wel op 11 punten.

Kunnen we na volgende week mooi aan de zomerstop beginnen en aan de renovatie van het elftal... ;)

JMD

Well-known member
PSV heeft nog niet echte kansen gecre?erd, maar het is toch een wonder dat het nog slechts 1-0 staat. PSV begon echt zwak (m.n. de eerste 20 seconde), maar heeft de touwtjes nu stevig in handen.

Graag snel 2-0 maken en dan het vizier naar Feyenoord.

JMD

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, ze spelen het zeer fraai uit.

Zeker... Goede pass ook, zo rand 16. Veel te veel spelers slingeren de bal maar gewoon voor. Nu loop je er heerlijk tegenaan als speler en krijgt zo'n bal flink vaart mee.

SC Heerenveen

Well-known member
Het wil ook echt niet lukken in 2017, en ook geluk hebben we helaas niet. Discutabele penalty lees ik her en der al, en een bal van Larsson al op de lat. Weer een nederlaag dus. :-(

Bovenaan