Eredivisie speelronde 23

Eredivisie speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    16

Batigoal

Well-known member
Voor de gein is gaan tellen hoe we hadden gestaan zonder de goals van Klaassen. En ja ik weet het, dan had er wellicht een ander gescoord maar toch, hoe belangrijk is hij wel niet.

Eens, ik weet niet goed waar zijn plafond gaat liggen, maar ik ben heel blij dat hij nog bij Ajax speelt.
 

JMD

Well-known member
Voor de gein is gaan tellen hoe we hadden gestaan zonder de goals van Klaassen. En ja ik weet het, dan had er wellicht een ander gescoord maar toch, hoe belangrijk is hij wel niet.

Gek genoeg valt dat nog wel mee. Het scheelt slechts 4 punten (dit duel niet meegeteld) als je de goals van Klaassen weghaalt (AZ uit, PSV thuis, Heerenveen uit).
Maar het gaat natuurlijk vooral om de aantal keren dat hij de openingsgoal maakt, dat is lastiger in punten om te zetten.
 

JMD

Well-known member
Ja, dat was helemaal niks. Eerder een duik dan een overtreding

Volgens mij trapt hij in de grond en valt daardoor...



Bijna de 0-2 door Sch?ne
Vitesse is ook niet veel, vallen de laatste week samen met Heerenveen toch het meest tegen van de subtoppers.
 

Bernardo

Well-known member
Volgens mij trapt hij in de grond en valt daardoor...



Bijna de 0-2 door Sch?ne
Vitesse is ook niet veel, vallen de laatste week samen met Heerenveen toch het meest tegen van de subtoppers.

AZ net zo goed, na de winter ook niet bijzonder. Kansloze nederlaag tegen PSV, verloren van Vitesse,gelijk tegen Willem II, Sparta. Al die subtoppers laten het wat afweten.
 

JMD

Well-known member
De goal van Klaassen was overigens pas de eerste competitieuitgoal van Ajax in de 1e helft sinds 16 oktober (uit bij ADO) en pas de 5e in totaal. Alle 5 de goals werden gescoord door Klaassen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eens, ik weet niet goed waar zijn plafond gaat liggen, maar ik ben heel blij dat hij nog bij Ajax speelt.

Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar. Zal geen wereldtopper worden hoor maar ik denk dat hij voor net daaronder nog wel een stapje kan maken.
Vraag me alleen af in welke competitie hij nou het beste tot zijn recht komt.
 

JMD

Well-known member
Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar. Zal geen wereldtopper worden hoor maar ik denk dat hij voor net daaronder nog wel een stapje kan maken.
Vraag me alleen af in welke competitie hij nou het beste tot zijn recht komt.
Engeland lijkt me.
 

gevegt

Well-known member
Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar. Zal geen wereldtopper worden hoor maar ik denk dat hij voor net daaronder nog wel een stapje kan maken.
Vraag me alleen af in welke competitie hij nou het beste tot zijn recht komt.
Engeland of Duitsland en zal richting Wijnaldum kunnen groeien.
 
Bovenaan