JMD
Well-known member
Daar zullen ze toch wel van geleerd hebben?Tweede helft weer slap beginnen en het is voorbij met het makkie.
Daar zullen ze toch wel van geleerd hebben?Tweede helft weer slap beginnen en het is voorbij met het makkie.
De vorige 16 keer iig nietDaar zullen ze toch wel van geleerd hebben?
Tegen Volendam toch wel? Toen kwam Ajax niet in de problemenDe vorige 16 keer iig niet
Zit je achter het goal of op de noordtribune?Zit vlak naast het uitvak en het eerste 'eindhoven bloedkanker ' is alweer te horen... Echt, was een stelletje sukkeltjes zijn het toch ook..
NoordZit je achter het goal of op de noordtribune?
Ongelooflijk....Same old same old. Het is 2-2.
Dus niet. Na rust ook gewoon niks meer gecreëerd. Ajax maakt elke keer dezelfde fouten.Daar zullen ze toch wel van geleerd hebben?
Je had gelijk...Tegen Volendam viel het nog mee ja maar ik kan ook tig wedstrijden noemen waarbij het weer heel erg niet meeviel dus ik ben er nog niet zo zeker van.
En standaard in de 60e minuut je voetballend vermogen voorin eruit halen voor houten klazen zoals Weghorst en Edvardsen. Dat helpt ook niet mee.Dus niet. Na rust ook gewoon niks meer gecreëerd. Ajax maakt elke keer dezelfde fouten.
Weghorst heeft nog wel nut, die schiet er nog wel eens belangrijke in, maar wat Ajax in hemelsnaam heeft gezien in edvardsen?En standaard in de 60e minuut je voetballend vermogen voorin eruit halen voor houten klazen zoals Weghorst en Edvardsen. Dat helpt ook niet mee.
Een ezel stoot zich geen twee keer... Wat maakt Ajax dat dan als dit steeds gebeurt?Dus niet. Na rust ook gewoon niks meer gecreëerd. Ajax maakt elke keer dezelfde fouten.
Of Weghorst met de 2-3...Zou me niks verbazen als je deze nog verliest trouwens. Alle duels worden verloren.