Eredivisie Speelronde 16

PES5

Administrator
Forumleiding
Willem II doet het defensief echt uitstekend. Laat Ajax in de duels komen en wint die vervolgens allemaal. Daarnaast met druk vooruit en lopende mensen tussen de linies. Erg knap van Koster.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, denk het ook wel. :rumcolaa:
0-2 nu.

We spelen niet elke week tegen Twente he.

Zat er wel een beetje aan te komen, in dit soort wedstrijden/tegen dit soort tegenstanders zag je al vaker gemakzucht icm komt wel goed. Dan vlak voor een beslissende CL wedstrijd dit even als tussendoortje afhandelen op 60% af willen werken, dat gaat dan fout.
Blijft jammer van de mooie serie maar geen reden tot paniek lijkt me, weekje later kampioen en hopelijk een wijze les dat je gewoon scherp moet zijn, ook thuis tegen Willem II.
 

Batigoal

Well-known member
Je mistte heel duidelijk de diepgang van Promes en Neres vandaag. Zeker na de onbegrijpelijke wissel van Lang zoveel kansloze voorzetten waar niemand iets mee kon.
 

Abubakari

Well-known member
Het was gewoon slordig, had volgens mij niets geholpen als Promes en of Neres er bij was geweest. Dit is puur te danken aan instelling.
 

Pascallovic

Well-known member
Terechte zege voor de Tilburgers. Ajax amper tot uitgespeelde kansen gekomen. Knappe prestatie van Willem II. Hele wedstrijd geprobeerd te voetballen en de opbouw van Ajax te ontregelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Morgen kijken of AZ kan inlopen. Dan wordt AZ-Ajax helemaal een topper (als de gemeente Alkmaar tenminste z'n akkoord geeft dinsdag).
 

De Groene Scout

Well-known member
Duels van Twente worden op dit moment echt met de week slechter. Denk dat VAK P binnenkort wel weer met een statement komt.
 

stc

Well-known member
Om eerlijk te zijn vind ik Fortuna een zwak team hebben. Echter, ze hoeven niet te wanhopen om te degraderen, want er zijn nog slechtere teams.
Gele kaarten voor Fortuna waren trouwens terecht in tegenstelling wat die trainer van Fortuna beweerde.
 

Maasveld

Well-known member
Om eerlijk te zijn vind ik Fortuna een zwak team hebben. Echter, ze hoeven niet te wanhopen om te degraderen, want er zijn nog slechtere teams.
Gele kaarten voor Fortuna waren trouwens terecht in tegenstelling wat die trainer van Fortuna beweerde.
Klopt, ik heb vanavond Emmen gezien. Die kunnen er geen ene kut van.
 

Abubakari

Well-known member
Die clubs onderin pakken hun punten vooral thuis en bakken er uit vrijwel allemaal niks van. Dus uit kunnen ze er van Sparta t/m RKC allemaal geen kut van. VVV ook niet.
 

Abubakari

Well-known member
Ben je dronken Maasveld? Je post nu al 3x hetzelfde.

Dat VVV ken er trouwens ook geen ene kut van.
 
Bovenaan