Eredivisie Speelronde 16

SanMark.

Well-known member
Mooie goal van Spierings. En daarna nog een bal onderkant lat eruit op de goal van Heerenveen.
 

Pascallovic

Well-known member
Twijfelachtige rode kaart bij Sparta - Heracles. De Spartaan zit op de grond en wil een bal wegkoppen. De Heracles speler die wel staat probeert dat te voorkomen en raakt de Spartaan op het hoofd. Moet je niet proberen te koppen op kniehoogte.
 

SanMark.

Well-known member
Twijfelachtige rode kaart bij Sparta - Heracles. De Spartaan zit op de grond en wil een bal wegkoppen. De Heracles speler die wel staat probeert dat te voorkomen en raakt de Spartaan op het hoofd. Moet je niet proberen te koppen op kniehoogte.

Dat is inderdaad gevaarlijk spel van de kopper.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima scheids. Onopvallend goed.

5e plaats met nog drie mooie thuisduels voor de winter. Forza Heerenveen!
 

Unregistere

Well-known member
Marc is toch een bekende van jouw club ASWH?
Hij kan weinig fout doen, alleen blijft ABBA hem achtervolgen.

Klopt. En dat ABBA-verhaal is inderdaad wel iets dat altijd aan hem zal blijven kleven, hoewel het achteraf misschien ook niet heel slecht heeft uitgepakt. Mooi dat PES5 tevreden was in elk geval, net als gevegt ! Benieuwd wat de rapporteurs vonden en of er spoedig een tweede wedstrijd volgt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, die scheids was prima hoor, is me totaal niet opgevallen verder.
 

Unregistere

Well-known member
'Hier doe je het voor', zei hij vandaag in de krant:

ELa-ASbXsAEBMa2.jpg:large


Dit weekend meteen weer aan de bak, VVV - PEC.
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd of Marc Nagtegaal na de winterstop meerdere wedstrijden gaat krijgen in de eredivisie. Hij ontwikkeld zich wel snel. Volgens mij hebben andere jongens uit de masterclass nog geen wedstrijden gekregen in de eredivisie.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben benieuwd of Marc Nagtegaal na de winterstop meerdere wedstrijden gaat krijgen in de eredivisie. Hij ontwikkeld zich wel snel. Volgens mij hebben andere jongens uit de masterclass nog geen wedstrijden gekregen in de eredivisie.

We gaan het zien. Het gaat vrij snel inderdaad. Hij heeft zijn plaatsgenoot Edgar Bijl, die eerder debuteerde in het betaalde voetbal, inmiddels wel ingehaald qua ontwikkeling.

En was maandag al weer keurig aan het uitlopen op ons veld, zo hoort het. 'De Mak' was er deze keer niet bij, Bax ook niet.
 
Bovenaan