Eredivisie: Speelronde 14

Eredivisie: Speelronde 14

  • Bultje het konijn

    Stemmen: 3 15,8%
  • Coentje

    Stemmen: 2 10,5%
  • Fos de Vos

    Stemmen: 0 0,0%
  • Groby de beer

    Stemmen: 0 0,0%
  • Heero de viking

    Stemmen: 3 15,8%
  • Herry & Berry

    Stemmen: 2 10,5%
  • Kingo de Leeuw

    Stemmen: 0 0,0%
  • Koelie de hond

    Stemmen: 2 10,5%
  • Lucky de lynx

    Stemmen: 2 10,5%
  • Phoxy de vos

    Stemmen: 1 5,3%
  • Ricky de Leeuw

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossie het paard

    Stemmen: 2 10,5%
  • Sibi de tijger

    Stemmen: 1 5,3%
  • Sparta piet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Storky de ooievaar

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tiger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vito de arend

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zwolfje het wolfje

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Valentijn Driessen heeft een dossier bijgehouden over onhandige opmerkingen van Marco de afgelopen 30 jaar, als ze dat dossier ook nog meenemen kan ie het schudden.
Dat is toch over ten Hag? Wat heeft Van Basten fout gedaan in de ogen van Driessen?
 

Pascallovic

Well-known member
Dat is toch over ten Hag? Wat heeft Van Basten fout gedaan in de ogen van Driessen?
Het volgende ongeveer.

?Twee weken geleden noemde Van Basten ADO Den Haag-spits Michiel Kramer nog een 'pati?nt' vanwege zijn gedrag op het veld in de wedstrijd tegen Fortuna Sittard. De grote voetballer en goede voetbalanalist komt met veel weg en het 'Sieg Heil' zal ongetwijfeld geen consequenties hebben, maar Van Basten en Kramer, wat scheelt het??, vervolgt Driessen, die stelt dat het bij Van Basten ontbeert aan empatisch vermogen. De chef voetbal van de krant schrijft dat de sociale antenne van de oud-international 'structureel verkeerd staat afgesteld'. ?Hij vond het onzin dat Ruud Gullit Nelson Mandela prees, vond het normaal dat zijn vrouw zijn voetbaltas droeg en dacht dertig jaar geleden dat het minimumloon 4500 euro bedroeg. Van Basten diende ruim twee jaar lang als trekpop van FIFA-president Gianni Infantino.?

Driessen grijpt ook terug naar een ontmoeting tussen Van Basten en de Russsiche president Vladimir Putin tijdens het WK in 2018. ?Hij liet zich door deze totalitair gekozen leider misbruiken als propagandamateriaal. Om na deze audi?ntie op zijn Instagram-account een foto al handenschuddend met Poetin te posten met de tekst: 'Het was een eer om de Russische president, mr. Vladimir Poetin te ontmoeten'. Een foto die even later snel werd ingewisseld door een neutrale foto met heel het gezelschap?, weet Driessen. ?Terwijl diezelfde Poetin in 2018 en in 2019 nog steeds verhindert dat de daders van het neerschieten van de MH17 in 2014, waarbij 298 mensen het leven verloren onder wie 193 met de Nederlandse nationaliteit, worden berecht.?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, dat van die 10.000 gulden per maand weet ik nog wel. Dat dat de bijstand was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valt mij dan nog wel mee hoezeer die domheid Van Basten wordt nagedragen.
 

JMD

Well-known member
Valt mij dan nog wel mee hoezeer die domheid Van Basten wordt nagedragen.

Ik vind eigenlijk dat de term die Driessen gebruikt wel mooi: verkeerd afgestelde sociale antenne. Want dom kan je Van Basten niet noemen.
 

JMD

Well-known member
Praat je over circa 25 jaar terug.

Maar goed het bekt wel lekker.

Op het moment dat hij ook al jaren in Itali? speelde. Dat je dan de 'feeling' met NL kwijtraakt is niet meer dan logisch.
Verder vraag ik me sowieso af hoeveel NL (en al helemaal de 'rijken') weten hoeveel de bijstand is.
 

Atreides

Well-known member
Op het moment dat hij ook al jaren in Itali? speelde

Sowieso is de realiteitszin van voetballers vrij beroerd. Om nu alleen van Basten te gaan aanvallen.

weten hoeveel de bijstand is.

Dat weet bijna niemand omdat er zo ontzettend veel verschillende situaties en regelingen zijn. Maar zo rond de 33k per jaar (bijstandsmoeder) houd het echt wel op. Das kapital heeft daar wel een paar mooie postjes over geplaatst maar bestaat helaas niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op het moment dat hij ook al jaren in Itali? speelde. Dat je dan de 'feeling' met NL kwijtraakt is niet meer dan logisch.
Verder vraag ik me sowieso af hoeveel NL (en al helemaal de 'rijken') weten hoeveel de bijstand is.

Ik weet het ook niet. Ik zal waarschijnlijk wel tot een betere schatting komen. Sowieso met toeslagen is het daarna ook wel het inzicht kwijt wat de financi?le positie nou echt is.

Een tijdje terug was mijn vrouw ergens aan het solliciteren waarbij ze ook een salaris indicatie moest geven. Vrouwlief wilde weten wat ze er netto aan over zou houden. Je weet het stiekem wel, maar dan zie je dat als je tegen het minimumloon aan zit nagenoeg geen belasting betaalt. Die had ik toch ook niet meer helemaal scherp.
 

Hankie

Well-known member
Sowieso is de realiteitszin van voetballers vrij beroerd. Om nu alleen van Basten te gaan aanvallen.



Dat weet bijna niemand omdat er zo ontzettend veel verschillende situaties en regelingen zijn. Maar zo rond de 33k per jaar (bijstandsmoeder) houd het echt wel op. Das kapital heeft daar wel een paar mooie postjes over geplaatst maar bestaat helaas niet.

Dat lijkt mij sterk, want dan is de prikkel tot werken helemaal weg.
 
Bovenaan