Eredivisie speelronde 11

Eredivisie speelronde 11

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie speelronde 11

Zaterdag had waarschijnlijk wel meer supporters vanuit Alkmaar gegeven. Maar of je inderdaad op vrijdag nu om 20.00u speelt of om 18.30u maakt niet zoveel uit als je vanuit Alkmaar naar Sittard moet. Voor de thuisfans wel natuurlijk een idioot tijdstip.

Met de vroege tijd zit je file technisch wellicht wat beter op de vrijdag.

stc

Well-known member
PSV krijgt het heel moeilijk tegen Vitesse.

Logisch dat PSV het moeilijk gaat krijgen tegen Vitesse. Ze zijn al met de wedstrijd op dinsdag bezig. Aan de andere kant hoop ik dat ze tot op het bot zijn gemotiveerd en Vitesse van de mat spelen.

erka

Well-known member
Hoera! Groningen wint een keer! Driewerf hulde en patat met een frikandel voor alle kids.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry Zwammy, dit sloeg helemaal nergens op :oops::cab::hsv:

Zelfde verhaal als vorige week. Excelsior beter, maar maakt de kansen niet af. En aan de andere kant vliegen de drie eerste ballen op doel er gelijk in.

Janssen

Well-known member
Eredivisie speelronde 11

Morgen tegen Zwolle zonder Novakovic en Rodriguez helaas. Ook Essers is geblesseerd. Ninaj is geschorst maar die kan er geen kut van, al gaat dan waarschijnlijk Heerings spelen, die kan ook niks. Al met al redelijk gehavend zo, puntje teken ik voor.

Abubakari

Well-known member
Van Crooy is een twijfelgeval, voor de rest weet ik het niet. De invaller voor van Crooy schoot er deze week 4 in, dus heel erg zwaar missen ze hem niet geloof ik.

Bovenaan