Eredivisie speelronde 11

Eredivisie speelronde 11

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Vrijdag 2 november:
20:00 Excelsior - FC Groningen

Zaterdag 3 november:
18:30 Ajax - Willem II
18:30 NAC Breda - Heracles Almelo
20:45 AZ - De Graafschap
20:45 PSV - Vitesse

Zondag 4 november:
12:15 SC Heerenveen - FC Emmen
14:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
14:30 Fortuna Sittard - PEC Zwolle
16:45 Feyenoord - VVV

Janssen

Well-known member
VVV moet ook eens gaan verliezen, die staan veel te hoog. Een competitie waarin Roel Janssen top-5 speelt moet je niet willen.

Atreides

Well-known member
Roel Janssen (VVV-Venlo)
Met een beetje pech heeft Alexander Bannink voor de rest van zijn leven een intieme herinnering aan de dwaze overtreding van Janssen. De VVV-back ging vrijdag met zijn schoen v?l door op het kruis van Bannink, die hechtingen nodig had. Janssen kreeg terecht rood.

:eek:mg:

Atreides

Well-known member
En daarom krijgen al die voetballers zo jong kinderen. Voor je het weet wordt door een dwaze verdediger je vruchtbaarheid weggetrapt.

Zijn ze stiekem toch veel slimmer dan we met zijn allen denken.

Ik lees trouwens net dat Roel Janssen niet akkoord is met vier wedstrijden schorsing 'want hij ging vol voor de bal'.
Het-pijnlijke-moment-voor-Bannink-Foto-FC-Emmen.jpg

De beelden spreken voor zich. Ik hoop dat ze er vijf wedstrijden van maken.

N.B. Bannink kon al niet meer lekker slapen...
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181029_00078908/berouwvol-maar-ook-weerbaar
https://www.rtvoost.nl/nieuws/301167/Pijnlijke-avond-voor-Alexander-Bannink-van-FC-Emmen-vier-hechtingen-in-edele-delen

De Wolf

Well-known member
Pleur op met Limburg.
Boeit mij verder niet wat ze doen omdat alleen Feyenoord mij interesseert.
Oke zou het leuk vinden wanneer Willem II en Emmen winnen tegen die nare clubjes.

Atreides

Well-known member
Overigens zie je aan de bewegende beelden dat R.Janssen die Bannink nooit zag aankomen. Dus 1 of 2 wedstrijden is wel voldoende. Dit was niet erger dat St. Juste.

Was natuurlijk een enorme verassing voor de linksback van VVV dat er een bal werd gespeeld naar de verkapte rechtsbuiten van Emmen.

JMD

Well-known member
De duels van Ajax en PSV zijn overigens omgewisseld qua tijd. PSV - Vitesse is om 18.30, Ajax - Willem II om 20.45.

Bovenaan