Eredivisie ronde 6

Ik ga dit weekend naar

  • Utrecht-Willem II

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eagles-Ajax

    Stemmen: 0 0,0%
  • RKC-Sparta

    Stemmen: 0 0,0%
  • Almere-Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord-NAC

    Stemmen: 0 0,0%
  • NEC-Heracles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Abubakari

Well-known member
Eindelijk weer eens een compleet programma, we trappen af in Zwolle waar AZ naar PEC gaat. Op zaterdag ontvangt Utrecht één van de goed gestarte promovendi, RKC gaat gelijk het Ihattaren effect ondervinden tegen Sparta, Eagles uit altijd lastig voor Ajax (al wonnen ze er vorig seizoen wel), NEC krijgt bezoek van Heracles. Dan begint de zondag gelijk met Nooderslag, waarna de top 3 van vorig seizoen acte de présence gaat geven. Op het oog geen al te zware opgaves voor Feyenoord, Twente en PSV.

IMG_6952.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Jij komt juichend binnen en AZ begint te kutten. Nu wachten op 1-1 en straks verdwijnt Leo weer van t forum. Dat is hoe het dan meestal gaat.
 

Abubakari

Well-known member
Typische zege voor een topteam, minimale inspanning maximaal resultaat. Slotoffensief kwam niet echt van de grond, PEC had prima een puntje kunnen pakken. Paar scrimmages bij corners eaarbij dienet niet goed valt. Individuele kwaliteit voorin bij AZ is groter en dat levert ze de zege op. AZ oogde een beetje lui.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heel benieuwd naar zondag. Groningen zit er lekkerder in, maar wij hadden een pittig programma. Verwacht in ieder geval een enerverende pot.

Ben je er ook bij @Abubakari?
 

JMD

Well-known member
De eerste speelronde na de interlandbreak van oktober is het AZ - PSV. Dat wordt echt een topduel, het zal dichter bij elkaar liggen dan vorig seizoen, PSV is ietsje minder geworden en AZ veel sterker.
 

Abubakari

Well-known member
Ben je er ook bij @Abubakari?
Nee, had hem wel in de planning, mooi affiche tenslotte, maar 12.15 vind ik een klotetijd, zeker als ik dan eerst nog naar Heerenveen moet reizen. Na het tripje naar PEC-AZ van vanavond eerst maar weer een tijdje voornamelijk voetbal in stad.
Ook elke 14 dagen eredivisievoetbal.😀

Ik ben ook wel benieuwd wat het zondag wordt. Denk een gelijkspel.
 
Bovenaan