erka
Well-known member
Dan hou ik het op 6-7...
Dat is wel heel optimistisch voor jouw doen
Dan hou ik het op 6-7...
Nee hoor, dat is een fabel. Kijk mijn voorspellingen in de voorspellingtopics er maar op na. Vorig jaar heb ik zo ongeveer elk duel op winst PSV voorspeld.Dat is wel heel optimistisch voor jouw doen![]()
Zou het alleen aan PEC gelegen hebben of deed Ajax niet meer wat ze voor rust goed deden, veel positiewisselingen en tempo hoog houden waar PEC het moeilijk mee had?Zeker de 2e helft weer. Zwolle houd geen open huis meer en t zakt weer helemaal in.
Nee hoor, dat is een fabel. Kijk mijn voorspellingen in de voorspellingtopics er maar op na. Vorig jaar heb ik zo ongeveer elk duel op winst PSV voorspeld.
Die van vandaag heb ik idd wel op NEC voorspeld, omdat ike r echt 0 vertrouwen in had toen ik die voorspelling plaatste (vlak na PSV - Telstar), het vertrouwen is wel ietsje meer geworden...
Jep, zag ik. Maar voor je het weet gaat het weer een eigen leven leiden...Ik zette er notabene nog een smilie bij ook...
Na de dramatische openingsfase (waar PSV echt rommelig speelde) staat het idd achterin veel beter. En PSV wint ook veel duels, en het maakt niet uit welk systeem je speelt, maar als je de duels niet wint wordt het niks0-1 Pepi
Bij NEC ligt het achterin veel meer open dan bij PSV
Je ziet dat NEC veel te veel ruimte weggeeft achterin
1-5... Want wij laten er ook nog wel 1 door...Zal wel een simpele 0-4 worden ofzo.
Goudmijn? Die deed niet mee.Je zag dat Goudmijn veel meer dicht liep dan Montiero
Wat ook wel logisch is als je komende week midweeks aan de Europese bak moet.Leek mij een gevaletje denken dat de buit al binnen is en op 50% verder gaan.