Eredivisie ronde 5

erka

Well-known member
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel. Was een megaschwalbe en had zelfs geel moeten zijn.
Twente speelt echt belabberd slecht; maar lijkt wel met 2-1 te gaan winnen.

Ik snap dat je dat zegt omdat ik vaak negatief over Twente post maar ik had het ook gezegd als Groningen hem had gekregen. Ik vind dit werkelijk zo'n bizar belachelijke beslissing dat als ik bij de KNVB zou werken ik de scheids die hiervoor verantwoordelijk is de rest van het jaar zou schorsen. Wat een idioot.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ik heb eens even gegoogled wat die Alex Bos tot nu toe allemaal heeft gefloten. Die heeft de afgelopen jaren al een enorm dossier van dubieuze beslissingen opgebouwd.

JMD

Well-known member
vPersie vind de rode kaart onterecht.
Werk voor de jurist, die zal de kaart wel weer geseponeerd krijgen...
Scheidsrechter was volgens mij voor het eerst in de Kuip, die had de instructie nog niet gelezen dat Feyenoord geen rood mag hebben ;)
Hij maakte het overigens wel goed met die idiote 2e gele kaart voor die Heerenveenspeler.

JMD

Well-known member
Die penalty bij Twente is alvast de allerbelachelijkste penalty van dit seizoen.
Dat je hem geeft snap ik nog wel, maar dat je na het zien van de VAR-beelden dit laat staan slaat echt nergens op

Ik heb eens even gegoogled wat die Alex Bos tot nu toe allemaal heeft gefloten. Die heeft de afgelopen jaren al een enorm dossier van dubieuze beslissingen opgebouwd.
Alex Bos fluit vooral voor Alex Bos. Die wil heel graag op de voorgrond treden. Als die ooit een topper/klassieker fluit, fluit die hem helemaal kapot, want het moet om hem draaien...

Een beetje de hele slechte versie van Roelof Luinge, bij hem draaide het ook alleen maar om Roelof Luinge, maar die kon tenminste goed fluiten.

JMD

Well-known member
Zie nu de beelden van de 1-0 van Ajax, een hele mooie loopactie van Mr. 1-0. Maar wel een keepersfout, die bij het uitlopen twijfelt, en dat kan niet. Of je komt uit, of je komt niet uit, maar als je uitkomt ga je er vol voor (en loop je zeker niet terug)...

Bovenaan