Eredivisie Ronde 34

JMD

Well-known member
Vitesse op 1-3, dus die zijn zeker 5e, Utrecht zeker 6e

Feyenoord op 1-4

JMD

Well-known member
Malen met de 3-1, assist De Jong.
Dus nu 48 thuisduels op rij zonder nederlaag. Beste thuisseizoen ooit, slechts 1x gelijk.

JMD

Well-known member
Playoffs dus:
Vitesse - FC Groningen
FC Utrecht - Heracles

Playoffs P/D:
RKC - Excelsior
Go Ahead - Den Bosch
TOP - Sparta
Cambuur - De Graafschap

Finale:
winnaars bovenste 2 duels tegen elkaar
winnaars onderste 2 duels tegen elkaar

Afgelopen in Doetinchem, Ajax kampioen. Nu definitief. Gefeliciteerd heren!

JMD

Well-known member
Mooi ook voor Huntelaar. Kwam naar Ajax om kampioen te worden, en was dit seizoen een paar keer erg beslissend, met als uitschieter qua competitie natuurlijk het duel bij Groningen.

Maasveld

Well-known member
Ons supportershome blijft vanavond gesloten omdat Feyenoord niet door de centrale hal naar de kleedkamer wil lopen, zoals elke club dat moet.

Ik had ze persoonlijk verteld om dan maar lekker in rotjeknor te blijven met je kutmaniertjes maar de club is nog akkoord gegaan ook.
Belachelijk zeg! Man man man, soms erger ik me kapot aan die figuren die mijn club vertegenwoordigen.
Wat was de reden eigenlijk?

Maasveld

Well-known member
Was niet die kleine bolle Spanjool die nooit in de halve finale van de Champions League zal spelen, maar een eigen goal.
Ja lekker is dat. Goal is nog niet eens op Studio Sport geweest en zit jij hier al te blaten dat die bolle Spanjool hem niet heeft gemaakt. Dan ben je gewoon een asociale lul.

gevegt

Well-known member
Ja lekker is dat. Goal is nog niet eens op Studio Sport geweest en zit jij hier al te blaten dat die bolle Spanjool hem niet heeft gemaakt. Dan ben je gewoon een asociale lul.

Het wordt zo langzamerhand tijd dat die partypooper een ban krijgt.

Bovenaan