Ha, je was 9 seconde te laat!!!PSV - Heracles 0-1 na 33 seconde
Ons supportershome blijft vanavond gesloten omdat Feyenoord niet door de centrale hal naar de kleedkamer wil lopen, zoals elke club dat moet.
Ik had ze persoonlijk verteld om dan maar lekker in rotjeknor te blijven met je kutmaniertjes maar de club is nog akkoord gegaan ook.
Wat was de reden eigenlijk?Belachelijk zeg! Man man man, soms erger ik me kapot aan die figuren die mijn club vertegenwoordigen.
Wat was de reden eigenlijk?
Ja lekker is dat. Goal is nog niet eens op Studio Sport geweest en zit jij hier al te blaten dat die bolle Spanjool hem niet heeft gemaakt. Dan ben je gewoon een asociale lul.Was niet die kleine bolle Spanjool die nooit in de halve finale van de Champions League zal spelen, maar een eigen goal.
Ja lekker is dat. Goal is nog niet eens op Studio Sport geweest en zit jij hier al te blaten dat die bolle Spanjool hem niet heeft gemaakt. Dan ben je gewoon een asociale lul.
Dat weten we toch van hem.Ja lekker is dat. Goal is nog niet eens op Studio Sport geweest en zit jij hier al te blaten dat die bolle Spanjool hem niet heeft gemaakt. Dan ben je gewoon een asociale lul.
Nou ja, voor de Jordy Clasies en Sven van Beeks van deze wereld zijn de Sittardenaren natuurlijk uitermate beschaafd.Zou jij tussen die paupers uit Sittard willen lopen dan?