Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Hahaha dat interview met Weghorst. Het was de cameraman zijn schuld. Wat een lachertje.
Bij de grootste club van Nederland gaan spelen en dan klagen dat je teveel in beeld wordt gebracht... Terwijl je zelf altijd de aandacht zoekt met je idiote gedrag...

JMD

Well-known member
Ik zie beelden. Jemig. Waarom?
Ik praat het niet goed als het uit de hand loopt als PSV niet kampioen geworden zou zijn, maar dan snap ik dat er frustratie is, en niet iedereen kan dat normaal kanaliseren. Maar hier, kom op man. Je club wordt kampioen en dan ga je zo doen... En op deze manier denk ik niet dat de bus naar het stadion gaat komen, verkloot je het ook lekker voor de supporters die daar staan te wachten.

Abubakari

Well-known member
Ik heb vannacht gewerkt, als ik me nog illusies maakte had ik de wekker gezet, maar ik heb nu gewoon tot 15.55 geslapen. Slotfase gekeken en de tv uitgezet. De teleurstelling was er al na NEC en nog meer na Groningen. Nu is er slechts berusting. Balen, maar over het geheel gezien een goed resultaat voor Ajax met directe CL plaatsing wat gewoon mega belangrijk was. Dat ze het nog weggegeven hebben blijft voor altijd kut, maar de ergste pijn is al wat over.

Bovenaan