Pijnlijke uitwedstrijd weer voor Heerenveen.
Onbegrijpelijk dat Loukili niet ook rood kreeg voor die onthoofding van Linday.Sebaoui kan alvast met vakantie na die dwaze tackle
Tja, kan hem geven. Was wel verbaasd dat de VAR ingreep, vond het geen 100% fout van scheids.Sebaoui kan alvast met vakantie na die dwaze tackle
Ik snap ook niet waarom de VAR daar op de lijn kwam.Ik vond die actie van Loukili meer rood dan die van Sebaoui. Ik vond die van Sebaoui zelfs wel wat meevallen, been gaat even omhoog maar dat was toch niet zo’n harde overtreding?
Gisteren bij Sparta ook weer. De 0-1 afkeuren maar dan voor een zwaardere overtreding van Almere in hun zestien even verderop geen penalty geven. Kwalijk van de VAR ook dat soort dingen eigenlijk..Ik snap ook niet waarom de VAR daar op de lijn kwam.
Later ook nog een RKC'er die de bal klem had in de 16, maar ook dat was de moeite niet waard.
Het was enorm slecht, maar de arbitrage was ook wel bepalend
Zolang jullie volgende week zondag thuis maar winnen...Typerend voor dit seizoen. Top thuis, degradatie uit.
De KuipFeyenoord zal vandaag gewoon winnen van PSV. PSV komt vandaag helaas tekort daar in de kuip.
Ik denk 10-0.PSV gaat echt niet scoren vandaag. De Jong is al maanden uit vorm. PSV gaat hetzelfde spel als tegen Ajax thuis op de mat leggen. Dus kansloos verlies vandaag.