Eredivisie ronde 31

gevegt

Well-known member
Ik vind het heerlijk om hier lekker dwars te zijn en wat flauwekul te verkondigen. Maar dit is echt lastig. En ik kan al 20 jaar goed buurten met sommige van jullie maar zo 3 lege plaatsen zien is zwaar, NAC blijft kut, dat weet ik. Maar 4 mensen onder de 55 zo zien kutten is zwaar.
Laat ik om te beginnen zeggen dat ik dit mooie forum altijd bloedserieus neem en verwacht dat iedereen dat ook doet, daar is het veel te belangrijk voor.
Voor het andere ben ik het roerend met je eens. Gezien mijn leeftijd herken ik je gevoel.

erka

Well-known member
Als NEC na 34 wedstrijd ergens de voorronde CL heeft verspeeld is het wel vanavond. Op basis van de samenvatting mag Twente de handen dichtknijpen.

Kop op Zwammy.

JMD

Well-known member
Ajax en Feyenoord de winnaar van dit weekend. Twente met nog het zwaarste programma gaat het heel zwaar krijgen, voor Ajax zal veel afhangen van volgende week. Als ze die winnen gaan ze wel top 3 halen, want Heerenveen uit zijn zo goed als altijd eenvoudige zeges (op het dramatische seizoen van twee jaar terug na) en Utrecht is de fut ook al even uit.

Had de radio aan terug vanuit Limburg en het begin was Twente veel beter begreep ik, maar na de 1-1 was nec oppermachtig. Wordt een spannende laatste weken zo

Bovenaan