Eredivisie ronde 31

Jacco

Well-known member
Na de gelijkmaker zijn de rollen helemaal omgedraaid, helaas.
Tot aan de 1-1 deed NEC nauwelijks mee en nu hadden ze eigenlijk al voor moeten staan.

Jacco

Well-known member
Heel apart ja, was zo duidelijk als wat
Ok, ik kijk met een gekleurde bril hiernaar en zie het daarom misschien niet zo snel, maar dan hoop ik wel op een duidelijke uitleg van de commentator, die niet veel verder komt dan dat het een chaotische situatie was. Ik geloof Bernardo dan maar dat het klip en klaar was.

gevegt

Well-known member
In het begin leek het of NEC nog last had van de bekernederlaag, maar ze hebben dat blijkbaar nu af zich afgespeeld.

zwammy

Well-known member
Ik ben zo klaar met NAC. Ik ga nu 24 jaar naar NAC met mijn vrienden die ik in Breda heb leren kennen. 1 heeft het psychisch Waar waardoor ze niet meer kan komen, 2 hebben
Lichamelijke problemen waardoor ze nu hier niet kunnen kpmen en 1 ligt ql 3 weken in heet ziekenhuis waarbij het er echt niet goed uit ziet. Mijn NAC familie zo gehavend en dan ook nog zon slecht voetbal met zon coach en spelers. Volgend jaar, jaar 25 maar laat alsjeblieft ons team weer compleet zijn, voetbal is bijzaak, en dat merk je zeker weer op zon dag.

Jacco

Well-known member
Ja, NEC veel sterker, maar door een combinatie van geluk en (soms) ook goede verderigende acties (vooral Unerstall) bleef Twente overeind.
Ik had het gevoel dat Twente dit zou afstraffen, maar helaas.

gevegt

Well-known member
Ik ben zo klaar met NAC. Ik ga nu 24 jaar naar NAC met mijn vrienden die ik in Breda heb leren kennen. 1 heeft het psychisch Waar waardoor ze niet meer kan komen, 2 hebben
Lichamelijke problemen waardoor ze nu hier niet kunnen kpmen en 1 ligt ql 3 weken in heet ziekenhuis waarbij het er echt niet goed uit ziet. Mijn NAC familie zo gehavend en dan ook nog zon slecht voetbal met zon coach en spelers. Volgend jaar, jaar 25 maar laat alsjeblieft ons team weer compleet zijn, voetbal is bijzaak, en dat merk je zeker weer op zon dag.
Dat vind ik oprecht heel klote voor je en vooral voor je vrienden. Hopelijk komen ze er, net als je club, weer bovenop.

zwammy

Well-known member
Ik vind het heerlijk om hier lekker dwars te zijn en wat flauwekul te verkondigen. Maar dit is echt lastig. En ik kan al 20 jaar goed buurten met sommige van jullie maar zo 3 lege plaatsen zien is zwaar, NAC blijft kut, dat weet ik. Maar 4 mensen onder de 55 zo zien kutten is zwaar.

Bovenaan