Eredivisie ronde 30

JMD

Well-known member
Als je dan de statistieken ziet: 22 schoten om 2, dan denk je toch aan een normale gang van zaken. Maar het is het verre van dat.

Nu weer slecht uitgespeeld.

JMD

Well-known member
Dat was contact van twee kanten. Volgens mij de enige reden dat daarvoor toen geen penal werd gegeven.

Volgens mij deed De Jong daar niet veel fout. Even later bij Bergwijn was het wel van 2 kanten vasthouden en toen kreeg Bergwijn wel de overtreding mee.

RickPSV

Active member
Mooi balletje van Lozano.
Ik vind dat PSV nog altijd slecht speelt, Van Bommel gaat achteraf natuurlijk weer iets anders zeggen.

JMD

Well-known member
Mooi balletje van Lozano.
Ik vind dat PSV nog altijd slecht speelt, Van Bommel gaat achteraf natuurlijk weer iets anders zeggen.

Volgens Bommel speelde PSV fantastisch vandaag en was de tegenstander van CL-niveau, daardoor ging het zo moeilijk.

JMD

Well-known member
PSV laat de Graafschap komen, in Emmen ging dat alsnog fout...
4 minuten billenknijpen.

JMD

Well-known member
De Jong geel wegens klagen, maar hij had wel gelijk. Het was hands op rand 16.

JMD

Well-known member
Als PSV ook de laatste 2 thuisduels wint draait het het beste thuisseizoen sinds 1986-1987, ook toen wist alleen Feyenoord een punt te pakken in het Eindhovense.

JMD

Well-known member
Zou hest kunnen hoor, ik heb geen Fox meer. Ik ga het vanavond wel zien.
Maar als ik het zo lees was het een baggerpot dus?

Eerste helft van PSV zijde was zeer zwak, de slechtste helft van het seizoen. Na rust wel iets beter. Maar desondanks toch 10 schoten op goal, 25 kansen en dan ook nog een paar keer een kans verspeeld door een slechte eindpass.
In de samenvatting zou het best nog wat kunnne lijken, want kansjes waren er wel, maar het was drama. PSV hangt met zijn nagels aan de rand van een afbrokkelende rots, het is de vraag wanneer het valt.

Bovenaan