Eredivisie Ronde 3

Eredivisie Ronde 3

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fer valt echt heel goed in. Wint al z'n duels daar op het middenveld en haalt daarmee steeds de tegenaanval eruit.

MWLC

Well-known member
Weer een gelijkspel,damn. Tapia/Fer en Haps de besten van het veld. Le viel goed in,de rest was (zeer) matig. Oh,Vermeer deed het ook goed.

JMD

Well-known member
Heracles en PSV sluiten over een klein uur de 3e speelronde af, dit zijn de opstellingen:
HERACLES ALMELO: Blaswich,Bakboord,
v.d.Buijs,Knoester,Czyborra,Merkel,
Kiomourtzoglou,Bijleveld,v.d.Water,
Dessers,Mauro J?nior

PSV: Zoet,Dumfries,Baumgartl,Viergever,
Sad?lek,Rosario,Ihattaren,Guti?rrez,
Bergwijn,Malen,Gakpo

Bergwijn dus weer op de flanken, ten koste van Bruma. Zijn positie wordt overgenomen door Ihattaren. Gakpo ipv Lozano.

stc

Well-known member
Heracles en PSV sluiten over een klein uur de 3e speelronde af, dit zijn de opstellingen:
HERACLES ALMELO: Blaswich,Bakboord,
v.d.Buijs,Knoester,Czyborra,Merkel,
Kiomourtzoglou,Bijleveld,v.d.Water,
Dessers,Mauro J?nior

PSV: Zoet,Dumfries,Baumgartl,Viergever,
Sad?lek,Rosario,Ihattaren,Guti?rrez,
Bergwijn,Malen,Gakpo

Bergwijn dus weer op de flanken, ten koste van Bruma. Zijn positie wordt overgenomen door Ihattaren. Gakpo ipv Lozano.

Bruma is er helemaal niet bij.

Reserves als volgt.
Ruiter, Lato, Schwaab, Hendrix, Piroe, Ramselaar, Aboukhlal, Boscagli, Teze

JMD

Well-known member
Bruma is er helemaal niet bij.
Aha, oke. Blessure???

Het zal mij benieuwen. Zien we het spel van vorige week zondag of van afgelopen donderdag? Is het eerste het geval dan winnen we, maar is het tweede het geval dan gaan we 100% de bietenbrug op.

Hups PSV!

stc

Well-known member
Aha, oke. Blessure???

Het zal mij benieuwen. Zien we het spel van vorige week zondag of van afgelopen donderdag? Is het eerste het geval dan winnen we, maar is het tweede het geval dan gaan we 100% de bietenbrug op.

Hups PSV!

Ik denk het wel. Afgelopen donderdag werd hij gewisseld en ik zag dat hij toen aan zijn been voelde. Op de bank zitten nou niet echt spelers die een wedstrijd kunnen openbreken.

JMD

Well-known member
Bruma er dus (volgens de verslaggever van FOX) ook voorlopig uit. Dat is dus na Pereiro en Lammers de 3e speler met aanvallende intenties die we voorlopig kwijt zijn. Vandaar dat je dus altijd alle posities dubbel bezet moeten houden.

Daar had het dus al 1-0 moeten zijn.
Mooi hoor dat 3e uitshirt van PSV, maar het valt bijna totaal weg tegen de donkere grasmat...

Bovenaan