Jef400
Well-known member
Het was gisteren echt slecht. Heb veel gezien in de 29 jaar dat ik in mijn leven rondloop. Maar deze pot...Volgend jaar weer lekker op de vrijdag met 11 andere braskutten, heerlijk
Het was gisteren echt slecht. Heb veel gezien in de 29 jaar dat ik in mijn leven rondloop. Maar deze pot...Volgend jaar weer lekker op de vrijdag met 11 andere braskutten, heerlijk
Dat schijnt de invloed van Ten Hag te zijn: af en toe wat minder mooi, maar des te effectieverVan Twente kant ook niet heel best, waren in Rotterdam veel beter.
Heerenveen uit is volgens mij al jaren het duel waarin Ajax het vaakst relatief eenvoudig wint. Ik zou me maar geen illusies makenIn de Sportcast van Omrop Fryslan kreeg Ferry de Haan vorige week de vraag: Eindigt Heerenveen nog boven Ajax en hij zei half serieus 'Ja'.
Laatste speelronde: Heerenveen - Ajax...
Heerenveen uit is volgens mij al jaren het duel waarin Ajax het vaakst relatief eenvoudig wint. Ik zou me maar geen illusies maken![]()
Ik had de indruk dat we dat al zaten.Als Ajax dit verliest dan kom je echt diep diep diep in de problemen als Ajax zijnde
No way dat dit Heracles nog een duel gaat winnen.Als Ajax dit verliest dan kom je echt diep diep diep in de problemen als Ajax zijnde
Het kan nog dieper hoor...Ik had de indruk dat we dat al zaten.
Als ik Ajax zo zie de laatste weken kan je over hen ook hetzelfde zeggen. Ja, het 'wittebroodsduel' onder Garcia leek even ergens op, maar dat lijkt toch misschien ook wel te komen doordat Sparta totaal inspiratieloos was.No way dat dit Heracles nog een duel gaat winnen.