Eredivisie Ronde 28 & 29

Eredivisie Ronde 28 & 29

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Vind je? Tuurlijk een overtreding, maar heeft weinig met de aanval en het doelpunt te maken.
Overtreding is een overtreding en het gebeurd in zijn gezichtsveld. Kortom als ie het na het zien van de beelden voldoende vindt om de treffer af te keuren had ie dat ook meteen moeten zien.

RickPSV

Active member
Feyenoord gaat weer een boete hierdoor krikgen door een stelletje domme 'fans'. Vuurwerk heeft niets met voetbalsfeer te maken.

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat weer een boete hierdoor krikgen door een stelletje domme 'fans'. Vuurwerk heeft niets met voetbalsfeer te maken.

Men hoopt op een wedstrijd zonder publiek. Scheelt weer naar deze onzin gluren.

JMD

Well-known member
Ik dacht dat er afgesproken was bij twijfel het voordeel aan de aanvallende partij te geven? De grens deed dat nu (itt zondag bij PSV - Ajax) goed, maar waarom grijpt de VAR in. Dit is toch niet 100% zeker buitenspel?

Friesland

Well-known member
Ik dacht dat er afgesproken was bij twijfel het voordeel aan de aanvallende partij te geven? De grens deed dat nu (itt zondag bij PSV - Ajax) goed, maar waarom grijpt de VAR in. Dit is toch niet 100% zeker buitenspel?

Ik had verwacht dat de wedstrijd een paar minuten stil zou gaan liggen, maar er was al in een paar seconden besloten dat het buitenspel was. Dan zal de VAR wel overtuigd zijn van buitenspel.

Bij de eerste ingreep maakt Larsson de overtreding voordat de pass werd gegeven, daardoor kun je redeneren dat de overtreding wel degelijk invloed heeft op het spel.

Bovenaan