Bernardo
Well-known member
Ook zo genoten van de 4-2?
Haha!
Ook zo genoten van de 4-2?
Kenners zagen dit al aankomen...pijnlijke week voor PSV. 5 punten verlies en 6 doelpunten doelsaldo verloren.
Pasveer zullen ze interpreteren als poging om de bal te spelen, terwijl Vd Werff enkel bezig is met het hinderen van de tegenstander.Wat nieuws geleerd vandaag: gevaarlijk spel kan dus nooit een penalty zijn?
En nog even: waarom krijgt Vd Werff wel rood bij penal maar Pasveer niet? Is toch beide geel?
Pasveer zullen ze interpreteren als poging om de bal te spelen, terwijl Vd Werff enkel bezig is met het hinderen van de tegenstander.
Wat nieuws geleerd vandaag: gevaarlijk spel kan dus nooit een penalty zijn?
Ik zeg niet dat het een goede interpretatie isAha. Maar de bal was allang wel bij het 1e moment...
Wat mij betreft overigens beide geel.
zwammy, ben je thuis? Dan kom ik Seuntjens even brengen.
Welke cruciale fouten heeft de 8 puntjes gemaakt?
Te lang bij PSV gezeten.
Tweede penalty van PSV vond ik wel terecht. In elk geval ontzettend dom van Vd Werff en je zag 'm al aankomen. Eerste was natuurlijk een schwalbe uit het boekje van Lozano; hij viel al voordat hij geraakt werd. Dat gevaarlijk spel-moment was wel raar, want dat had gewoon een vrije trap buiten de 16 moeten zijn.
Al met al had Slutsky natuurlijk volledig gelijk, maar de KNVB zal wel gepikeerd zijn door de kritiek.
Minstens, en daarna 1 jaar Siberi?.Naar aanleiding van zijn uitspraken is er een onderzoek gestart.
Dat wordt een wedstrijdje of vijf.
Minstens, en daarna 1 jaar Siberi?.
Sex gehadje bent mild vanavond.