Eredivisie Ronde 28 & 29

Eredivisie Ronde 28 & 29

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Die aanname bij dat eerste doelpunt van Isak. Wat een klasbak. Als Ajax slim is, halen ze die gast meteen.

JMD

Well-known member
Grunn verslaat De Graafschap met 1-0 en houdt dus aansluiting naar boven. Het is de 6e thuiszege op rij voor de groenwitten, van het weekend wacht Excelsior in het hoge Noorden. De thuiswedstrijd daarna is tegen Ajax.

JFK

Well-known member
Ik zit net even Heracles-Willem II te kijken. Wat een spektakel en wat een geweldenaar die Isak.
Overmars moet maar in actie komen.

Maasveld

Well-known member
Het is de vraag of Overmars Tadic-achtige bedragen wil betalen voor iemand die eigenlijk nog nauwelijks iets bewezen heeft.

Maasveld

Well-known member
Tadic koste ongeveer hetzelfde als dat Wober opleverde.

Denk dat Dortmund Isak voor minder laat gaan.
Hmm, ik was in de veronderstelling dat Tadic duurder was. Buiten dat het ?berhaupt de vraag is of Dortmund Isak wil laten gaan, zullen ze dat niet met een verlies willen doen lijkt me.

Bonehead

Well-known member
Nou voor het eerst sinds maanden vanwege allerlei redenen weer eens na het stadion geweest. Het is mij niet goed bevallen. Hoe kun je in godsvredesnaam pas beginnen met voetballen als je 0-3 achterstaat. Echt wat een zaadpot. De eerste helft gebeurde er vrijwel niets. Maar eens kijken of ik de moed zaterdag nog een keer kan opbrengen om naar Almelo te gaan.

delmaestro

Well-known member
Net als Vitesse, dat elke week denkt dat een wedstrijd 45 minuten duurt. Geweldige instelling, als je toch al wekelijks 3 spelers mist door voortslepende blessures. Maar goed, gelijk tegen AZ. Niet heel slecht. Er had alleen meer in gezeten, al zal Brom dat ook denken over zijn team...

Forza AZ

Well-known member
Net als Vitesse, dat elke week denkt dat een wedstrijd 45 minuten duurt. Geweldige instelling, als je toch al wekelijks 3 spelers mist door voortslepende blessures. Maar goed, gelijk tegen AZ. Niet heel slecht. Er had alleen meer in gezeten, al zal Brom dat ook denken over zijn team...

Voor AZ zat er voor rust meer in, maar na rust was Vitesse inderdaad duidelijk beter. Gelijkspel is wel terecht dus.

En doordat AZ niet won, is PSV nu definitief geplaatst voor Europees voetbal. AZ en Feyenoord kunnen theoretisch nog boven PSV uit komen, maar niet beide omdat Feyenoord-AZ nog op het programma staat.

Bovenaan