Tsja als je een redelijk functionerende trainer ontslaat omdat je je vriendje weer als trainer wilt hebben verdien je niet beter...Toch raar, spelers die de vorige seizoenen uitblonken zie je ineens nauwelijks meer.
Redelijk functionerend zegt ie.Tsja als je een redelijk functionerende trainer ontslaat omdat je je vriendje weer als trainer wilt hebben verdien je niet beter...
De spelers werden niet beter, het spel werd met de week slechter en hij lag niet goed binnen de gremia van de club. Net zoals Nijkamp overigens.Ging het veel slechter dan nu?
Sparta stond toen middenmoot met 11 uit 10. Daarna in 13 duels 9 punten gehaald met 'wondertrainer' Steijn.Redelijk functionerend zegt ie.
Kijk ook eens naar het startprogramma en het programma daarna.Sparta stond toen middenmoot met 11 uit 10. Daarna in 13 duels 9 punten gehaald met 'wondertrainer' Steijn.
Tuurlijk kan je een trainer ontslaan, maar als je een trainer ontslaat enkel en alleen omdat je je vriendje op die plek wil hebben is er iets goed mis. Als het echt zo erg was geweest hadden ze hem wel eerder ontslagen, maar ze ontsloegen hem pas toen Steijn beschikbaar was.
In de eerste 10 duels Feyenoord thuis (1-1), PSV uit (2-1, waar PSV heel goed wegkwam) en Twente uit (0-0). Dus daar zaten echt zware duels tussen.Kijk ook eens naar het startprogramma en het programma daarna.
In dat geval moeten ze hem zeker niet schriftelijk af doen.De wedstrijd Go Ahead Eagles - PSV kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. PSV bakt er geen pepernoot van. Die gaan er met 6-0 vanaf aanstaande zaterdag. De instelling is gewoon niet goed te noemen.
Luciano Valente schijnt ook populair te zijn in Italië. Wordt gevolgd door oa Lazio hoorde ik.Las dat scouts uit Bologna naar Groningen afreizen in eerste instantie voor Etienne Vaassen
Dat kan me zeker voorstellen met zijn dubbele nationaliteit. Maar zeer zeker ook een interessant talent voor de Nederlandse (sub)top om in de gaten te houden.Luciano Valente schijnt ook populair te zijn in Italië. Wordt gevolgd door oa Lazio hoorde ik.