Van mij mag je alles zeggen.Ik mag toch zeggen dat ik het beter vind als ze geen CL spelen, dat zegt niks over het wel of niet verdienen... Als ze 2e of 3e worden dan verdienen ze het, simple as that.
Was ook wel te verwachten...
En sinds die 'vieze stink kapitalist Boekhoofd' (om Abu maar even citeren) gezegd heeft dat het volgend seizoen NEC - Real is zit er zand in de motor... Het mogen lijkt moeten geworden en dat is toch altijd lastiger.
Daar heb je een punt inderdaad, het is meer in combinatie met de nederlaag van de week ervoor dat dit opvalt.Nog meer nuance: als Ajax of Feyenoord momenteel 1-1 bij Sparta zou spelen zou dat niet direct worden opgevat als 'de bibbers' of 'last van de druk'. Waarom heeft NEC dan eigenlijk wel 'de bibbers'? 1-1 bij Sparta is gewoon een prima resultaat. Sparta staat 5e he.
Laat dat duidelijk zijn: als NEC 2e wordt lach ik me ook een breuk ja...Van mij mag je alles zeggen.
Persoonlijk gun ik NEC de tweede plek al was het alleen maar om Feyenoord en Ajax af te straffen met hun idiote Ideeën terwijl ze honderdduizendmiljoen meer geld hebben om een beter beleid te voeren.
Sparta is een club in de marge en mag hooguit hopen op een plekje in de Conference Leage.Mooi om jullie impliciet zo positief over Sparta te horen.
Je weet nooit hoe lang dat duurt heMooi om jullie impliciet zo positief over Sparta te horen.
Hoe kom je er bij dat Boekhoorn dat denkt?Laat dat duidelijk zijn: als NEC 2e wordt lach ik me ook een breuk ja...
(hoezeer die Boekhoorn ook een verschrikkelijke vent blijft die denkt dat alles te koop is)
KudtlulSparta is een club in de marge en mag hooguit hopen op een plekje in de Conference Leage.
Daarom joh. Playoffs zouden alweer een goede prestatie zijn. Ergens tussen plek 5 en 7.Je weet nooit hoe lang dat duurt he
Kijk Groningen het kan snel weer minder worden
Vriend!Kudtlul
PlopVriend!
Plop!