JMD
Well-known member
Snap ik hoor. Je haalt zo'n speler en dan is het zo snel voorbij...Klopt hoor. Maar wel enorm balen.
Ajax overleeft het standaard zwakke begin van helft 2. Buijs heeft ook nog niet echt flink gewisseld...
Snap ik hoor. Je haalt zo'n speler en dan is het zo snel voorbij...Klopt hoor. Maar wel enorm balen.
Belglanders.Alle Ajax-goals door Belgiërs
Oeps..,.Belglanders.
1-1 inmiddelsGrunn inmiddels op 1-0 tegen Utrecht
Juist niet toch? Vorig seizoen zelfs 5-0. Fortuna lijkt inmiddels de makkelijkste thuiswedstrijd te zijn voor Ajax.Hup Ajax! Buijs heeft het vaak wel op orde tegen Ajax, dus het zal niet gemakkelijk worden. En Sierhuis in de gaten houden. Wel het basisdebuut van Zinchenko.
Dat doen 2 zeges op rij net na de winterstop. Had overigens in de negatieve reeks daar al het idee dat het een kwestie van tijd was voordat het geluk om zou draaien. Ze hebben ook geen dubbel programma meer dus kunnen zich vol focussen op de competitie.En ook hier een blessuretijdwinnaar
Utrecht 9e op nog 1 punt van Grunn op plek 8. Van degradatiekandidaat naar gewoon weer meedoen om PO Europees.
Klopt. 7 van de laatste 8x minstens vier Ajax doelpunten en winst. Alleen twee seizoenen terug een gelijkspelJuist niet toch? Vorig seizoen zelfs 5-0. Fortuna lijkt inmiddels de makkelijkste thuiswedstrijd te zijn voor Ajax.
Oh, dan klopte mijn gevoel niet.Klopt. 7 van de laatste 8x minstens vier Ajax doelpunten en winst. Alleen twee seizoenen terug een gelijkspel
Dat zou ik voor tekenen! Betekent ook dat Sparta niet dichterbij komt.Feyenoord verliezen vandaag en NEC een puntje zou mooi zijn, staat plek 2/3/4 gelijk![]()
Feyenoord en NEC gaan gewoon winnen. Die zijn geen PSV die weer eens heeft lopen prutsen.Feyenoord verliezen vandaag en NEC een puntje zou mooi zijn, staat plek 2/3/4 gelijk![]()
Wie is Benda?Benda in doel bij Feyenoord.
Keeper van FeyenoordWie is Benda?