Eredivisie ronde 22

JMD

Well-known member
Tsja, zomaar potjes spelen is wat anders als dat je ineens vol voor plek 2/3/4 gaat, zeker als je eigenaar net van het weekend gezegd heeft dat het volgend jaar NEC - Real Madrid is...

Ik verwacht dus gewoon Feyenoord en Ajax op plek 2/3 in mei.

Miramar

Well-known member
Tsja, zomaar potjes spelen is wat anders als dat je ineens vol voor plek 2/3/4 gaat, zeker als je eigenaar net van het weekend gezegd heeft dat het volgend jaar NEC - Real Madrid is...

Ik verwacht dus gewoon Feyenoord en Ajax op plek 2/3 in mei.
Tweede helft 3-2

erka

Well-known member
0-3 inmiddels. Ik had wel verwacht dat NEC nog veel punten zou verspelen dit seizoen maar niet vandaag al.

JMD

Well-known member
0-3 inmiddels. Ik had wel verwacht dat NEC nog veel punten zou verspelen dit seizoen maar niet vandaag al.
Nee, deze is ook wel onverwacht.
Had het 2 weken geleden gezegd dat NEC door de druk e.d. niet op plek 2/3 zou eindigen, maar had het instorten verwacht bv in duels tegen Ajax en Feyenoord enz, niet een relatief eenvoudig thuisduel tegen Utrecht

Wel leuk voor Jans, ik gun hem een mooi eind van zijn carrière.

JMD

Well-known member
Statistiekengeneuzel.
Op basis van 1 duel eens, maar op basis van lange termijn nee...
Vorig seizoen stond Willem II rond de kerst op plek 9, terwijl de onderliggende statistieken aangaven dat dat zwaar tegen de verhouding in was en ze eigenlijk rond plek 16 zouden moeten staan. Toen het allemaal niet meer goed viel viel Willem II idd terug naar plek 16.

Bovenaan