Eredivisie ronde 20

JMD

Well-known member
Jij bent wel echt een doemdenker he.
Ja, dat werd vorig seizoen rond deze tijd ook tegen mij gezegd... Van 9 pt voor ineens 9 pt achter... O o o, wat was ik een doemdenker...
En zoek eens op wat er vorig seizoen met Willem II gebeurde (stond toen ook op 20 punten met een ruime voorsprong op plek 16), of een seizoen (of 2) ervoor met Heracles.

Abubakari

Well-known member
Weer eens naar FC Groningen geweest, droomstart tegen het anti voetbal van Buijs maar dan verknoeien ze het ook net zo snel weer. Fortuna met 8 man rond de zestien en Groningen niet het vernuft om daar doorheen te spelen. De enige dikke kans was niet aan van Bergen besteed.

Van de laatste 7 thuiswedstrijden heeft Groningen er maar 1 gewonnen, Volendam. Verder alleen van Telstar, Heracles en Heerenveen gewonnen in eigen huis.
Uit waarschijnlijk wat meer ruimte en tegen verdedigende ploegen komen ze sowieso niet uit de verf.

JMD

Well-known member
3 blessuregevallen bij Feyenoord vandaag.
Volgende week maar in Eindhoven op komen lopen onder de tune van MASH.... :)

JMD

Well-known member
Volgende week heerlijke (sub)topduels:
PSV (1) - Feyenoord (2)
AZ (5) - NEC (4)
Sparta (6) - Groningen (7)
Ajax gaat op bezoek bij Excelsior

erka

Well-known member
tegen verdedigende ploegen komen ze sowieso niet uit de verf.

Vooral dit. Ga lekker verdedigen als club en je komt echt niet in de problemen in de Euroborg. Het is al een hele tijd duidelijk dat de ploeg op zich goed staat en, zeker als je kijkt waar ze vandaan komen, goed presteert. Maar aanvallend is het ontiegelijk armoedig.

Abubakari

Well-known member
De enige dikke kans was niet aan van Bergen besteed.
En die zit dan bizar genoeg niet eens in de samenvatting. Zei het laatst ook al, Studio Sport is slecht. Uit nostalgische overwegingen blijf ik het lastig vinden om over te stappen naar de samenvattingen op ESPN maar ze maken me het wel moeilijk.

Susaa

Well-known member
Het is werkelijk een schande hoe PSV gespeeld heeft. Dat zeventiende spits Obispo een punt moest redden zegt genoeg. Dip is begonnen en kampioenschap verspeeld.

Dat heb je goed gezien…

Dat wordt volgende week een makkie voor Feyenoord.

Bovenaan