Eredivisie ronde 20

JMD

Well-known member
Als je deze niet wint.... Zelfs in onze dramaserie vorig jaar wonnen we deze.

Ik ga er dus ook vanuit dat we vanavond winnen

zwammy

Well-known member
Ja en dan door die politieagenten het vak uitgeslagen worden, ik kijk wel uit.

Vandaag op zuid, dan denk ik dat ik alle kanten van het stadion heb gehad met PSV- NAC

JMD

Well-known member
Ja en dan door die politieagenten het vak uitgeslagen worden, ik kijk wel uit.
Hoho, ik heb net gisteren begrepen dat de politie nooit wat fout doet en altijd terecht geweld gebruikt. ;)

Ik ga je geen succes wensen vanavond, dat snap je wel....
Ik zit vanavond onder het uitvak :)

zwammy

Well-known member
Dan kom ik je misschien nog tegen, als je 2de ring zit tenminste.

Nee, zit beneden. Boven zijn iets teveel trappen 🙂
Hoho, ik heb net gisteren begrepen dat de politie nooit wat fout doet en altijd terecht geweld gebruikt. ;)

Ik ga je geen succes wensen vanavond, dat snap je wel....
Ik zit vanavond onder het uitvak :)

Veel plezier.

Lekker met ons vader er naar toe fietsen en met mn zwager op het vak. Daarna nog een pilske en dan terug naar huis. Als ze een beetje zn best doen vind ik het al prima. Dit zijn niet de potten waar de punten gehaald moeten worden.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Dit was een prima zakelijke overwinning inderdaad. Een 4 of 5-0 zou wel weer eens lekker zijn, maar goed dat is nu wellicht te veel gevraagd. Qua punten goed om de druk op Feyenoord te zetten.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dit was een prima zakelijke overwinning inderdaad. Een 4 of 5-0 zou wel weer eens lekker zijn, maar goed dat is nu wellicht te veel gevraagd. Qua punten goed om de druk op Feyenoord te zetten.
Precies. Count your blessings..
En tuurlijk is een 4/5-0 wel weer een keer lekker, maar dat komt vanzelf wel weer als het vertrouwen groter wordt. Nul gehouden, niet in de problemen gekomen, dat is de echte winst voor Ajax vandaag.

Bovenaan