Succes daar in het stadion. Neem aan dat je in het uitvak plaatsneemt?Heerlijk een keer op de fiets naar het stadion.
HUP NAC!
Dan kom ik je misschien nog tegen, als je 2de ring zit tenminste.Ja en dan door die politieagenten het vak uitgeslagen worden, ik kijk wel uit.
Vandaag op zuid, dan denk ik dat ik alle kanten van het stadion heb gehad met PSV- NAC
Hoho, ik heb net gisteren begrepen dat de politie nooit wat fout doet en altijd terecht geweld gebruikt.Ja en dan door die politieagenten het vak uitgeslagen worden, ik kijk wel uit.
Dan kom ik je misschien nog tegen, als je 2de ring zit tenminste.
Hoho, ik heb net gisteren begrepen dat de politie nooit wat fout doet en altijd terecht geweld gebruikt.
Ik ga je geen succes wensen vanavond, dat snap je wel....
Ik zit vanavond onder het uitvak![]()
Beter dan dat het nog spannend wordt.Tweede helft is wel slaapverwekkend zeg.
Je hoopt natuurlijk dat de eerste helft zich doorzet maar op net zo'n tweede helft als tegen Telstar of Eagles zit je ook niet te wachten lijkt me, dan maar saai....Tweede helft is wel slaapverwekkend zeg.
Precies. Count your blessings..Dit was een prima zakelijke overwinning inderdaad. Een 4 of 5-0 zou wel weer eens lekker zijn, maar goed dat is nu wellicht te veel gevraagd. Qua punten goed om de druk op Feyenoord te zetten.