Eredivisie ronde 2

PES5

Administrator
Forumleiding
Weekje koploper! Volgens mij nog nooit eerder voorgekomen dat wij als koploper een speelronde afsloten.
 

Abubakari

Well-known member
Alleen al in de laatste 3 minuten van de blessuretijd krijgt Feyenoord 3 flinke kansen...
Ik keek de samenvatting zonder de uitslag te weten, ik had me al voorbereid op een late 2-1 net als bij PSV gister, maar hier bleef ie uit, toch leuk. Zie Feyenoord tenslotte toch als de voornaamste concurrent van Ajax.

Ajax lijkt nog niet echt gemotiveerd, vorige week waardeloos, deze week was het ook niet veel soeps, al worden er nog twee goals afgekeurd die ook best goedgekeurd hadden kunnen worden en hadden ze ook nog een penalty kunnen krijgen, dus ach, superslecht was het nou ook weer niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax loopt natuurlijk ook lichtjaren voor op de rest. Enorm verschil. Van Basten dan ook spot on bij Rondo.
 

Marinos

Well-known member
Ik had wel gehoord dat de F-side bij Ajax niet naar het stadion zou komen, maar er zit nu dus helemaal niemand in dat vak. Had Ajax die tickets niet kunnen verkopen of zijn ze bang voor de F-side?
Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.

Bericht komt niet van de Speld.
 

Forza AZ

Well-known member
Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.
Hoe zielig kun je zijn. Laat iedereen lekker zelf bepalen of hij naar een wedstrijd wil gaan.
 

JMD

Well-known member
Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.

Bericht komt niet van de Speld.
Dat las ik idd ook al.

Maar dan kan je als Ajax zijnde toch nog steeds zeggen dat je dat vak wel gewoon verkoopt? De F-side is toch niet de baas? Ajax is toch de baas neem ik aan? Kijk dat supporters zeggen dat ze niet willen gaan, oke. Maar dan misgun je dus ook een paar duizend andere supporters de kans om naar Ajax te kijken en gebruik te maken van de seizoenskaart.
 

erka

Well-known member
Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.

Bericht komt niet van de Speld.

Haha, nou volg ik al heel veel jaar voetbal maar dit heb ik nog nooit gehoord. Dan neem je jezelf toch wel iets te serieus.
 

Maasveld

Well-known member
Dat las ik idd ook al.

Maar dan kan je als Ajax zijnde toch nog steeds zeggen dat je dat vak wel gewoon verkoopt? De F-side is toch niet de baas? Ajax is toch de baas neem ik aan? Kijk dat supporters zeggen dat ze niet willen gaan, oke. Maar dan misgun je dus ook een paar duizend andere supporters de kans om naar Ajax te kijken en gebruik te maken van de seizoenskaart.
Dat zie je verkeerd. De F-Side is wel degelijk de baas.
 

Friesland

Well-known member
Weekje koploper! Volgens mij nog nooit eerder voorgekomen dat wij als koploper een speelronde afsloten.

Vorig jaar natuurlijk gedeeld koploper (op sportieve gronden) met AZ na speelronde 1. AZ werd op 1 gezet omdat de A eerder in het alfabet komt dan de H.
In 2001 zouden we na drie speelrondes eerste hebben gestaan als de thuiswedstrijd tegen Ajax uit speelronde 2 niet was uitgesteld tot eind oktober. Al weet je nooit of de uitslag dan ook hetzelfde zou zijn geweest. Dus die telt niet echt

Maar "ongedeeld koploper" na een volledige speelronde kan ik mij niet herinneren. Natuurlijk, Utrecht en AZ moeten hun onderlinge wedstrijd nog spelen, maar daarmee gaan ze niet aan zes punten komen.
 

JMD

Well-known member
Dat zie je verkeerd. De F-Side is wel degelijk de baas.
Ja blijkbaar idd...

Maar even serieus: dat is toch erg, dat je als club je oren laat hangen naar een groep supporters? En het is nou niet dat Ajax bang moet zijn dat het stadion leeg raakt... Als die paar duizend supporters weg zijn dan staan er zo weer anderen klaar om die plaats in te nemen. Ben je nou een club met zeg gemiddeld 1000 supporters en 600 ervan komen in opstand, ja dan is het wat anders.
 

SanMark.

Well-known member
Het gaat er meer om dat zulke supporters dan in de tuin bij van de Sar of Overmars staan, of bij de school van de kinderen van de bestuursleden.

Grappig verhaal wel tijdens de fluwelen revolutie , stonden de 'supporters' in de tuin bij Marjan Olfers.

Toen kwam Thom Harinck even naar buiten, was het gelijk gebeurd.
 

JMD

Well-known member
Het gaat er meer om dat zulke supporters dan in de tuin bij van de Sar of Overmars staan, of bij de school van de kinderen van de bestuursleden.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar dan laat je 'het tuig' je club bepalen...
En nu gaat het nog om iets lulligs als stoeltjes, maar wie weet wat ze verder gaan willen bepalen.
 
Bovenaan