Ik keek de samenvatting zonder de uitslag te weten, ik had me al voorbereid op een late 2-1 net als bij PSV gister, maar hier bleef ie uit, toch leuk. Zie Feyenoord tenslotte toch als de voornaamste concurrent van Ajax.Alleen al in de laatste 3 minuten van de blessuretijd krijgt Feyenoord 3 flinke kansen...
Mogen ze toch nog steeds wel wat meer laten zien?Ajax loopt natuurlijk ook lichtjaren voor op de rest. Enorm verschil. Van Basten dan ook spot on bij Rondo.
Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.Ik had wel gehoord dat de F-side bij Ajax niet naar het stadion zou komen, maar er zit nu dus helemaal niemand in dat vak. Had Ajax die tickets niet kunnen verkopen of zijn ze bang voor de F-side?
Hoe zielig kun je zijn. Laat iedereen lekker zelf bepalen of hij naar een wedstrijd wil gaan.Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.
Dat las ik idd ook al.Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.
Bericht komt niet van de Speld.
Sterker nog, als een F-Side seizoenkaarthouder ergens in het stadion gespot wordt (Op TV of Foto's of dergelijke) worden ze door de F-Side op de 'Wall of Shame' geplaatst en zijn ze levenslang niet meer welkom in het stadion/het vak.
Bericht komt niet van de Speld.
Dat zie je verkeerd. De F-Side is wel degelijk de baas.Dat las ik idd ook al.
Maar dan kan je als Ajax zijnde toch nog steeds zeggen dat je dat vak wel gewoon verkoopt? De F-side is toch niet de baas? Ajax is toch de baas neem ik aan? Kijk dat supporters zeggen dat ze niet willen gaan, oke. Maar dan misgun je dus ook een paar duizend andere supporters de kans om naar Ajax te kijken en gebruik te maken van de seizoenskaart.
Weekje koploper! Volgens mij nog nooit eerder voorgekomen dat wij als koploper een speelronde afsloten.
Ja blijkbaar idd...Dat zie je verkeerd. De F-Side is wel degelijk de baas.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar dan laat je 'het tuig' je club bepalen...Het gaat er meer om dat zulke supporters dan in de tuin bij van de Sar of Overmars staan, of bij de school van de kinderen van de bestuursleden.