Eredivisie ronde 2

Pascallovic

Well-known member
Ja, dat is zuur. Had meer van Odgaard verwacht naar aanleiding van alle positieve verhalen uit de voorbereiding. Maar misschien moet hij net als Lammers vorig seizoen nog even warmdraaien en komt hij alsnog los?
We moeten ons gewoon niet blindstaren op zo'n voorbereiding, want dat zegt niet zo veel. Laten we hem inderdaad gewoon de tijd geven en als het na 10 wedstrijden nog niks is moet je kijken of je iemand anders kan proberen. Met die doelpunten in de voorbereiding heeft ie voor zichzelf de lat heel erg hoog gelegd.

Ja hoor. Hij krijgt rustig de tijd. Als mijn informatie klopt, zijn we wel flink bezig om Buitink naar Friesland te halen.
Buitink zou ik een goeie vinden. Zou ook wel weer typerend voor Vitesse zijn. Een fantastisch nieuw trainingscomplex neerzetten en investeren in de jeugdopleiding om vervolgens de prima jeugdproducten (van Bergen en Buitink) in Friesland te zien excelleren.

Max

Administrator
Forumleiding
Van Bergen is volgens mij meer het product van de jeugdopleiding van Willem II. Is overgestapt naar Vitesse en heeft toen al vrij snel zijn debuut gemaakt. Best aardige jeugdopleiding dat Willem II. Lijkt mij best frustrerend om als Willem II fan te zien dat jongens als Van Dijk, De Jong en Van Bergen elders laten zien prima van waarde te kunnen zijn voor Willem II. Al is die Van Bergen dan nog echt slim weggelokt door Vitesse en zal het ook lang niet zo ver gaan schoppen als Van Dijk en De Jong.

Atreides

Well-known member
Van Bergen is volgens mij meer het product van de jeugdopleiding van Willem II. Is overgestapt naar Vitesse en heeft toen al vrij snel zijn debuut gemaakt. Best aardige jeugdopleiding dat Willem II. Lijkt mij best frustrerend om als Willem II fan te zien dat jongens als Van Dijk, De Jong

Laten we wel wezen. Jurgen Streppel heeft zich ook onsterfelijk belachelijk gemaakt door de Jong niet op te stellen.

Misschien als DM/CM toen wat te licht, maar dat zet je de Jong maar als AM neer. De jong werd als gevolg van zijn banken maar een half jaar eerder naar Ajax gehaald omdat hij toch niet speelde...

Batigoal

Well-known member
Van Bergen is volgens mij meer het product van de jeugdopleiding van Willem II. Is overgestapt naar Vitesse en heeft toen al vrij snel zijn debuut gemaakt. Best aardige jeugdopleiding dat Willem II. Lijkt mij best frustrerend om als Willem II fan te zien dat jongens als Van Dijk, De Jong en Van Bergen elders laten zien prima van waarde te kunnen zijn voor Willem II. Al is die Van Bergen dan nog echt slim weggelokt door Vitesse en zal het ook lang niet zo ver gaan schoppen als Van Dijk en De Jong.

We kunnen concluderen dat Willem II de beste opleiding van Nederland heeft waarvan er nooit eentje in het eerste speelt.

Jacco

Well-known member
Die Doan heeft eerst Brama een langdurige blessure bezorgd en nu weer Matos.

Hij zal nooit mijn favoriete speler worden

stc

Well-known member
PSV heeft gisteren terecht gewonnen. Ik vind alleen de wedstrijden op zondag 20.00hrs niet top, maar blijf wel de wedstrijden bezoeken op dit tijdstip.

Jacco

Well-known member
Deze blessure valt Doan niet echt aan te rekenen, lees ik nu. Dat moet er eerlijkheidshalve dan nog wel bij.

Bovenaan