Eredivisie ronde 2

Abubakari

Well-known member
Vrijdag 9 augustus:
20:00 Sparta Rotterdam - VVV

Zaterdag 10 augustus:
18:30 FC Groningen - FC Twente
18:30 Ajax - FC Emmen
20:45 Willem II - Vitesse

Zondag 11 augustus:
12:15 Fortuna Sittard - Heracles Almelo
14:30 SC Heerenveen - Feyenoord
14:30 RKC Waalwijk - AZ
16:45 FC Utrecht - PEC Zwolle
20.00 PSV - ADO Den Haag

Bij gebrek aan amateurvoetbal maak ik er een mooi eredivisie weekend van met een bezoek aan twee fraaie affiches. Zaterdag ga ik naar Groningen-Twente, zondag naar Heerenveen-Feyenoord. Hopen dat de noordelijke clubs beide winnen, vooral zondag zou dat erg leuk zijn. Al is de historie van die wedstrijd geloof ik meer in Feyenoord voordeel. We sille sjin.

JMD

Well-known member
Ajax en PSV moeten normaal gesproken winnen, maar Feyenoord gaat het heel moeilijk krijgen in Friesland.

Eef de Kip

Well-known member
Heerenveen - Feyenoord zal lastig worden voor Feyenoord, winst of verlies. Verder zie ik PSV en Ajax wel winnen hoewel ze zo maar tegen een gelijkspel aan kunnen lopen. Of nog erger, verliezen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerenveen - Feyenoord zal lastig worden voor Feyenoord, winst of verlies.

Zo, dat is gewaagd! Ik ben in een gekke bui en ga met je mee in deze voorspelling. Sterker nog, ik ga nog een stapje verder. Misschien moeten beide ploegen wel genoegen nemen met een gelijkspel.

ALenstra

Well-known member
Als FC Emmen net als vorig jaar geen tegenstand biedt dan wordt het een makkelijke ruime zege voor Ajax.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wordt wel weer eens tijd voor een thuiszege op Feyenoord.

Hup Heerenveen!

Pascallovic

Well-known member
FC Emmen. Die schijnen een hele goede selectie te hebben. De kern van de ploeg is nog bij elkaar en ze hebben daar zelfs nog een hele sloot aan versterkingen aan toegevoegd.

Linkerrijtje zou de Atreides zeggen.

Atreides

Well-known member
Als FC Emmen net als vorig jaar geen tegenstand biedt dan wordt het een makkelijke ruime zege voor Ajax.

Teken tegen AZ, Feyenoord, PSV en Ajax maar een gemiddelde nederlaag met een goal of 4/5 verschil in.

FC Emmen. De kern van de ploeg is nog bij elkaar en ze hebben daar zelfs nog een hele sloot aan versterkingen aan toegevoegd.

Linkerrijtje zou de Atreides zeggen.

Linkerrijtje van het rechterijtje behoort zeker tot de mogelijkheden al valt het rechterrijtje van het rechterrijtje ook niet uit te sluiten. Dat Fc Emmen haar vertrekkende spelers vooral naar eerste divisie clubs, de bank en amateursclubs gaan is natuurlijk ook een teken aan de wand.

Die schijnen een hele goede selectie te hebben.

Dit is het beste campingelftal ooit! Althans van het beste campingelftal ooit van Fc Emmen.
201908033445.jpg

Bovenaan