Zodra een tegenstander wat anders verzint heeft Ajax geen antwoord. Nu nota bene bij 2-2,thuis tegen Eagles een extra verdediger er bij. Veelzeggend.Hetzelfde als vorige week, van alles onder controle naar totaal geen controle.
Nee, wordt nog wel 2-3.Gaat ineens snel ,met de kaarten...
Ik zie dit niet in 2-2 eindigen, vrij open duel nu...
Het zou mij idd niks verbazen alhoewel Ajax op de counter soms ook gevaarlijk is, net idd met DolbergNee, wordt nog wel 2-3.
Flashbacks naar interim Van 't Schip. Verrassingseffect en een aantal overwinningen aan het begin en zodra de aanstelling tot het einde van het seizoen aangekondigd wordt stort het als een kaartenhuis in een.Grim blijft wonderbaarlijk wisselen. Godts er uit, ik vind het niet logisch.
Maar toch opvallend, hoe kan het dat je voor rust Go Ahead wegspeelt en het dan zover wegvalt? Als zo'n helft geen vertrouwen geeft wat dan wel?Flashbacks naar interim Van 't Schip. Verrassingseffect en een aantal overwinningen aan het begin en zodra de aanstelling tot het einde van het seizoen aangekondigd wordt stort het als een kaartenhuis in een.
Dat was een hele goede aanval.Het zou mij idd niks verbazen alhoewel Ajax op de counter soms ook gevaarlijk is, net idd met Dolberg
Jep...Dat was een hele goede aanval.
Het zit Ajax nu ook niet mee.
Maar de laatste 5-10 minuten krijgt Ajax wel weer kansen.Snap ook niet zo heel goed waarom we zonder spits spelen wanneer we een goal moeten maken.
Mwah, dat gebeurt pas nadat we komende week tegen Villarreal met een nulletje of 7 van het veld worden gejoekeld. Reken maar dat het dan crisis wordt.Uur geleden was AZ een incident. Nu barst er weer een storm los