Eredivisie Ronde 18

JMD

Well-known member
Dan kan het nog wel spannend worden om het kampioenschap
Dat niet natuurlijk normaal gesproken, maar het is wel klote voor cl en beker…
En opvallend hoeveel spitsen/aanvallers van psv idiote blessures hebben… plea met die tackle van propper, van Bommel met een freakblessure tegen Ajax en nu Pepi met een lullige val op zijn pols.

Miramar

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe Feyenoord uit de winterstop gaat komen met de nieuwe aanvoerder Wellenreuther.
Ik niet.

4-0 nederlaag en alsnog Van Persie eruit. Ze hadden hem voor de Kerst buiten moeten gooien. Nu is het te laat om iets anders voor de groep te zetten. Wanbeleid.

Jacco

Well-known member
Twente is ook om moedeloos van te worden. Tientallen kansen, die allemaal heel slap worden ingeschoten, waardoor de doelman van de tegenpartij alle kans krijgt om uit te blinken.

stc

Well-known member
Twente is ook om moedeloos van te worden. Tientallen kansen, die allemaal heel slap worden ingeschoten, waardoor de doelman van de tegenpartij alle kans krijgt om uit te blinken.
Waar ligt het aan dat Twente zoveel laat liggen? Trainer of de kwaliteit van spelers?

stc

Well-known member
Opstelling SC Heerenveen: Bakker; Braude, Kersten, Willemsen, Zagaritis; Van Overeen, Brouwers, Linday; Trenskow, Vente, Meerveld.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Read, Ahmedhodžić, Watanabe, Bos; Hwang, Steijn, Timber; Borges, Ueda, Sauer.

Prima opstelling van Feyenoord zou ik zo zeggen.

Bovenaan