JMD
Well-known member
Zeker, maar je ziet dat Ajax nu in een andere fase zit, dingen vallen nu goed die een paar weken terug verkeerd vielen…Moeten nog een 2e helft JMD.
En sorry, dit nec heeft niks op plek drie te zoeken
Zeker, maar je ziet dat Ajax nu in een andere fase zit, dingen vallen nu goed die een paar weken terug verkeerd vielen…Moeten nog een 2e helft JMD.
Trainer er maar weer eens uit een optie?
Oei, gaat het verder wel goed met je?Nou, het zal vooral verstandig zijn om met een spits te spelen.
Maar moet zeggen dat het mij tegenwoordig niet zo veel boeit. Heb wel wat beters te doen dan me te irriteren aan die bras.
Die van Linssen was er sowieso een…Zelfs Klaassen twijfelt of het een rode kaart was.
De VAR heeft dus betere ogen dan jou.Die van Linssen was er sowieso een…
En als ik die 1-0 zie, je ziet geen ruimte tussen paal en bal dus kan je niet met zekerheid zeggen dat de baal over de lijn gegaan is…
Oei, gaat het verder wel goed met je?
Waarom laat je je niet rijden, zuip je er een stuk of 20, schreeuw je heul hard KUT, vreet daarna een broodje reuzel en laat je af zetten op Stratumseind om het af te drinken?Erg goed zelfs.
Maar tot 18.15 werken, snel naar huis, eten omkleden en dan in de auto naar Breda, dit zaadvoetbal voorgeschoteld krijgen en nu om 10 voor 12 mn huis weer binnen te stappen had ik ook heel de avond voor op de bank kennen liggen en een bietje met mn pieleke kennen speulen.
Waarom laat je je niet rijden, zuip je er een stuk of 20, schreeuw je heul hard KUT, vreet daarna een broodje reuzel en laat je af zetten op Stratumseind om het af te drinken?