Ik vind dit geen rood.Geen rood voor Linssen. Daar kun je over twisten.
Ik denk dat hij het per ongeluk deed, maar hij zat wel mis en raakte Itakura vol op de achillespees. Daarvoor wordt weleens rood gegeven. Maar goed, bij een Ajacied was ik er ook niet blij mee geweest.Ik vind dit geen rood.
Eigenlijk ook geen geel.
Dat was dacht ik niet in alle stadions aanwezig.Maar ze hebben dus niet meer van die horloges die een seintje geven als een bal over de lijn is begrijp ik? Vond dat altijd wel een prima systeem eigenlijk.
Nee. Weggegaan bij invoer var.Maar ze hebben dus niet meer van die horloges die een seintje geven als een bal over de lijn is begrijp ik? Vond dat altijd wel een prima systeem eigenlijk.
Eerste helft seizoen in arena (ivm Cruijff schaal), tweede helft seizoen in de kuip (ivm bekerfinale)Dat was dacht ik niet in alle stadions aanwezig.
Nec ging de laatste weken ook iets teveel in zichzelf geloven. Ajax op plek drie klopt ook meer dan nec op plek drie.Godts met de 1-2! Foutje bedankt Sandler!
Er liepen bij NEC een paar voetballers wat hautain te spelen (waaronder Sandler). Dit balletje was daarvan een voorbeeld, maar alert gereageerd door Regeer en goed afgestraft.Nec ging de laatste weken ook iets teveel in zichzelf geloven. Ajax op plek drie klopt ook meer dan nec op plek drie.
Moeten nog een 2e helft JMD.Nec ging de laatste weken ook iets teveel in zichzelf geloven. Ajax op plek drie klopt ook meer dan nec op plek drie.