Eredivisie ronde 17

Batigoal

Well-known member
NEC-uit lijkt me momenteel lastiger dan Feyenoord-thuis. Alhoewel NEC gisteravond ook worstelde met AFC. Zou inderdaad perfect zijn als je deze weet te winnen. Dan ga je met een goed gevoel de winterstop in.

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd of PSV in de laatste wedstrijd voor de winterstop een keer zonder verdedigende fouten kan gaan winnen. Bosz moet geloof ik wel puzzelen gezien de vele blessures en de spelers bij de Afrika Cup spelen.

Batigoal

Well-known member
Maar ze hebben dus niet meer van die horloges die een seintje geven als een bal over de lijn is begrijp ik? Vond dat altijd wel een prima systeem eigenlijk.

Batigoal

Well-known member
Ik vind dit geen rood.
Eigenlijk ook geen geel.
Ik denk dat hij het per ongeluk deed, maar hij zat wel mis en raakte Itakura vol op de achillespees. Daarvoor wordt weleens rood gegeven. Maar goed, bij een Ajacied was ik er ook niet blij mee geweest.

JMD

Well-known member
Maar ze hebben dus niet meer van die horloges die een seintje geven als een bal over de lijn is begrijp ik? Vond dat altijd wel een prima systeem eigenlijk.
Nee. Weggegaan bij invoer var.
Was volgens mij ook een kostenplaatje, als ik goed begreep was de kosten van de doellijn technologie alleen net zo duur als de hele var.

1-1 inmiddels, zal dus wel goed komen voor Ajax gezien hun flow de laatste weken

Batigoal

Well-known member
Nec ging de laatste weken ook iets teveel in zichzelf geloven. Ajax op plek drie klopt ook meer dan nec op plek drie.
Er liepen bij NEC een paar voetballers wat hautain te spelen (waaronder Sandler). Dit balletje was daarvan een voorbeeld, maar alert gereageerd door Regeer en goed afgestraft.

Bovenaan