Wie gaat er winnen?Kooij is de scheidsrechter bij AZ-Twente volgende week.
De winnaar staat dus vast.
Wie gaat er winnen?Kooij is de scheidsrechter bij AZ-Twente volgende week.
De winnaar staat dus vast.
Wie gaat er winnen?Degene met de businessclub waar Kooij zich laat feteren.
Dan zou je veel scheidsrechters kunnen uitsluiten voor bepaalde wedstrijden en clubs.Lees nu dat Kooij eerder dit seizoen AZ-Willem II floot, uitslag 1-2.
Dus ja, mijn reactie is misschien overtrokken, maar het lijkt me beter dat de KNVB iemand aanstelt die niet recentelijk banden heeft met een belangrijke sponsor van AZ.
Alle andere scheidsrechters lijken me goed, maar geen Kooij.
Komt hij uit Alkmaar? Zo nee, dan kan hij fluiten bij AZ. Een Makkelijk fluit ook geen Dordrecht. In het verleden floten de heren Jol, Blankenstein en vd Ende ook geen wedstrijden van FC Den Haag, omdat ze in Den Haag woonden / wonen.Bas Nijhuis fluit geen wedstrijden omdat hij in Enschede geboren en getogen is. Vorig jaar was er enige commotie omdat hij Twente's concurrent AZ floot in een belangrijke wedstrijd tegen Utrecht.
Kooij woont in de buurt van Alkmaar, bezoekt wedstrijden van AZ en soms in de business lounge. Als Nijhuis geen Twente mag fluiten, waarom mag Kooij dan wel AZ fluiten? Dat hij ook banden heeft met Frank de Boer en Stengs (en daarom geen Feyenoord fluit) doet niet terzake lijkt me.
Jij denkt dat de fans van AZ alleen uit Alkmaar komen en niet uit de omliggende dorpen/gemeenten?Komt hij uit Alkmaar? Zo nee, dan kan hij fluiten bij AZ. Een Makkelijk fluit ook geen Dordrecht. In het verleden floten de heren Jol, Blankenstein en vd Ende ook geen wedstrijden van FC Den Haag, omdat ze in Den Haag woonden / wonen.
Nee, maar als hij daadwerkelijk in ALkmaar had gewoond had hij zeker niet gefloten. Hij kan ook aangeven dat hij AZ niet wil fluiten gezien welke belangen hij heeft. Schijnbaar heeft hij dat niet aangegeven, dus hij kan AZ fluiten.Jij denkt dat de fans van AZ alleen uit Alkmaar komen en niet uit de omliggende dorpen/gemeenten?