Eredivisie ronde 15

ALenstra

Well-known member
Zal wel 0-1 voor Ajax worden met Wout als matchwinner. Verder wint PSV aangezien ze op elke positie betere spelers hebben. En Feyenoord gaat ook gewoon winnen in Waalwijk.

JMD

Well-known member
Utrecht kwam 0-1 voor, maar Ajax draait het snel om, 2-1 inmiddels

Abubakari

Well-known member
Stuk degelijker dan de vorige twee competitie wedstrijden, weinig weggegeven. Lullig dat je dan toch achter komt maar gelukkig snel gerepareerd.
Lekker goaltje van Gaaie.😀

erka

Well-known member
Ik zou me dit seizoen weinig zorgen maken als Ajax. Kampioen word je denk ik niet, maar als je kijkt naar vorig seizoen dan is Ajax qua instelling en resultaat echt vele malen beter en dan eindig je in Nederland al snel wel weer gewoon top3. Wat gewoon goed is.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Alsof we nog weten in welke speelronde dit duel ook alweer gepland stond...

JMD

Well-known member
Ik zou me dit seizoen weinig zorgen maken als Ajax. Kampioen wordt je denk ik niet, maar als je kijkt naar vorig seizeon dan is Ajax qua instelling en resultaat echt vele malen beter en dan eindig je in Nederland al snel wel weer gewoon top3. Wat gewoon goed is.
Klopt. Ajax wordt gewoon fluitend 2e. Naw wel op een flinke achterstand van PSV (maar zolang je je duels gewoon blijft winnen blijf je gewoon meedoen), maar voor Feyenoord enz

Abubakari

Well-known member
Stuk minder degelijk na rust, wel jammer want met winst had je voor plek 2 echt een mooie slag geslagen, maar het is niet anders en eerlijk gezegd was het na rust ook niet grnoeg voor een zege. Kom je eigenlijk nog goed weg gezien de kansen die Utrecht kreeg.

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Klopt. Ajax wordt gewoon fluitend 2e. Naw wel op een flinke achterstand van PSV (maar zolang je je duels gewoon blijft winnen blijf je gewoon meedoen), maar voor Feyenoord enz

Fluitend wil ik niet zeggen. Feyenoord krijgt dit seizoen ook nog wel een goede fase.

stc

Well-known member
Zal wel 0-1 voor Ajax worden met Wout als matchwinner. Verder wint PSV aangezien ze op elke positie betere spelers hebben. En Feyenoord gaat ook gewoon winnen in Waalwijk.
FC Twente is geen verkeerde ploeg hoor met een Steijn, van Wolfswinkel etcetera etcetera. Maar toch is PSV veel beter denk ik.

Jef400

Well-known member
Stuk minder degelijk na rust, wel jammer want met winst had je voor plek 2 echt een mooie slag geslagen, maar het is niet anders en eerlijk gezegd was het na rust ook niet grnoeg voor een zege. Kom je eigenlijk nog goed weg gezien de kansen die Utrecht kreeg.
Ik zie het voor Ajax ook niet 1-2-3 lukken in Alkmaar eerlijk gezegd. Zeker als die kaaskoppen er vol opklappen.

Abubakari

Well-known member
Ik zie het voor Ajax ook niet 1-2-3 lukken in Alkmaar eerlijk gezegd. Zeker als die kaaskoppen er vol opklappen.
Ik ook niet. Het lijkt een beetje op bij Ajax.
Wat raar is met alle rust die spelers hebben gekregen. Aan de andere kant is er ook geen club die zoveel wedstrijden heeft gespeeld als Ajax. Zal toch meespelen, plus dat Ajax maar heel wedstrijden makkelijk wint.

Eef de Kip

Well-known member
Bij AZ is het nou ook niet bepaald een geoliede machine maar idd, ziet er allemaal weer erg moeizaam uit bij ons, beetje als vorig jaar met het verschil dat we nu wel de punten pakken.
Ben er wel een beetje bang voor, Ajax is wel een rode lap voor AZ dus die zullen er zeker vol op gaan dus ik hoop dat we het iig verdedigend wel een beetje dicht kunnen houden.
Dan maar hopen op een goaltje voor Taylor en Weghorst. Hoop op een stiekeme 1-2.

Bovenaan