De vorige pittige week voor Ajax ging niet onaardig.
En die werd ook vooraf gegaan door een niet al te indrukwekkende wedstrijd.De vorige pittige week voor Ajax ging niet onaardig.
Wordt gewoon 2-0 in Amsterdam en 0-2 in Alkmaar. De instorting komt later pas.De vorige pittige week voor Ajax ging niet onaardig.
Stuk degelijker dan de vorige twee competitie wedstrijden, weinig weggegeven. Lullig dat je dan toch achter komt maar gelukkig snel gerepareerd.
Lekker goaltje van Gaaie.😀
Offtopic!Utrecht kwam 0-1 voor, maar Ajax draait het snel om, 2-1 inmiddels
Niet.Offtopic!
Klopt. Ajax wordt gewoon fluitend 2e. Naw wel op een flinke achterstand van PSV (maar zolang je je duels gewoon blijft winnen blijf je gewoon meedoen), maar voor Feyenoord enzIk zou me dit seizoen weinig zorgen maken als Ajax. Kampioen wordt je denk ik niet, maar als je kijkt naar vorig seizeon dan is Ajax qua instelling en resultaat echt vele malen beter en dan eindig je in Nederland al snel wel weer gewoon top3. Wat gewoon goed is.
Klopt. Ajax wordt gewoon fluitend 2e. Naw wel op een flinke achterstand van PSV (maar zolang je je duels gewoon blijft winnen blijf je gewoon meedoen), maar voor Feyenoord enz
FC Twente is geen verkeerde ploeg hoor met een Steijn, van Wolfswinkel etcetera etcetera. Maar toch is PSV veel beter denk ik.Zal wel 0-1 voor Ajax worden met Wout als matchwinner. Verder wint PSV aangezien ze op elke positie betere spelers hebben. En Feyenoord gaat ook gewoon winnen in Waalwijk.
FC Twente is geen verkeerde ploeg hoor met een Steijn, van Wolfswinkel etcetera etcetera. Maar toch is PSV veel beter denk ik.
Hoezo? Bij FC Twente zitten geen koekenbakkers. Aardig team. Maar PSV heet gewoon betere spelers op elke positie.OPGELET!!!
Het account van stc is gehackt!!
Ik zie het voor Ajax ook niet 1-2-3 lukken in Alkmaar eerlijk gezegd. Zeker als die kaaskoppen er vol opklappen.Stuk minder degelijk na rust, wel jammer want met winst had je voor plek 2 echt een mooie slag geslagen, maar het is niet anders en eerlijk gezegd was het na rust ook niet grnoeg voor een zege. Kom je eigenlijk nog goed weg gezien de kansen die Utrecht kreeg.
Ik ook niet. Het lijkt een beetje op bij Ajax.Ik zie het voor Ajax ook niet 1-2-3 lukken in Alkmaar eerlijk gezegd. Zeker als die kaaskoppen er vol opklappen.