Eredivisie ronde 14

Abubakari

Well-known member
IMG_3215.jpeg
Ronde 13 bracht weinig geluk voor Ajax, mochten ze in ronde 14 ook verliezen vestigen ze een negatief record, voor het eerst 5 nederlagen op rij (CL en eredivisie).
Gelukkig spelen ze pas aan het einde van het weekend, kunnen ze niet het hele weekend vergallen. Om maar eens krampachtig iets positiefs te zoeken.

JMD

Well-known member
Hups PSV!

Op papier een weekend waarin zowel PSV als Feyenoord als Ajax (wanneer won Grunn voor het laatst daar) zouden moeten winnen, maar gezien de vorm van Feyenoord en Ajax is niks zeker...

JMD

Well-known member
Voor het eerst in 6 duels moet Bosz gaan sleutelen aan de formatie: Perisic is geblesseerd, hamstringproblemen opgelopen op Anfield.

Abubakari

Well-known member
Ajax (wanneer won Grunn voor het laatst daar) zouden moeten winnen, maar gezien de vorm van Feyenoord en Ajax is niks zeker...
Wanneer won Excelsior voor het laatst in de Arena? Vorige week, voor het eerst. Ajax in de huidige vorm heeft geen zekerheidjes of must wins. Zou mij verbazen als ze zondag winnen.

JMD

Well-known member
Wanneer won Excelsior voor het laatst in de Arena? Vorige week, voor het eerst. Ajax in de huidige vorm heeft geen zekerheidjes of must wins. Hou mijn hart vast.
Kan me voorstellen ja, aan de andere kant kan dit natuurlijk ook niet weken op rij doorgaan, dat een ploeg die in principe beter is (want laten we eerlijk zijn, hoe zwak de selectie voor Ajaxbegrippen ook is, die is nog steeds beter dan meer dan de helft van de eredivisie) verliest.

erka

Well-known member
Wanneer won Excelsior voor het laatst in de Arena? Vorige week, voor het eerst. Ajax in de huidige vorm heeft geen zekerheidjes of must wins. Zou mij verbazen als ze zondag winnen.

Mij niet. Groningen laat het altijd liggen in dit soort situaties en scoort moeilijk.

PES5

Administrator
Forumleiding
Typisch Heerenveen om vanavond te verliezen.

Eens kijken of ze me kunnen verbazen vanavond.

zwammy

Well-known member
NAC mist 6 spelers waaronder 5 verdedigers waarschijnlijk maakt Odoi zijn debuut, en een speler van de onder 21 is naar de selectie gebracht.

Bovenaan