Eredivisie Ronde 14

Eredivisie Ronde 14

  • Jazeker en graag

    Stemmen: 3 23,1%
  • Neezeker

    Stemmen: 1 7,7%
  • fok offf!

    Stemmen: 9 69,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen - Ajax kon twee kanten op met de kansen over en weer. De meest gelukkige heeft gewonnen. Van een slotoffensief was geen sprake omdat Ajax het de laatste 10 minuten goed uitspeelde.

Prima analyse. Na de goal en ook de wissel van Van Amersfoort kon Heerenveen geen druk meer op Ajax krijgen. Ajax heeft de wedstrijd heel zakelijk uitgespeeld na die goal. Daar straalde wel klasse vanaf. Heb trouwens genoten van de duels tussen St Juste en Dolberg. Op tv zie je nog niet de helft, maar in het stadion prachtig te zien. Beiden staan ze zo goed op hun benen. Echt topatleten die op een heel faire manier ieder momentje zoeken om de tegenstander af te troeven.

Als Makkelie het trouwens aan had gedurfd om Sinkgraven zijn tweede geel te geven, dan had ik het nog wel willen zien. En ja, ook Klaassen had vlak voor tijd een penalty moeten hebben volgens mij, maar dat was minder cruciaal voor het spelbeeld denk ik.

Mooi was ook het verschil in benadering van eikeltje Ziyech en Sinkgraven. Een ieder krijgt wat ie verdient, zo bleek maar weer.

Ik heb genoten van deze wedstrijd. Zaak is nu dat we 7 punten pakken uit de komende drie duels tegen GA Eagles, Excelsior en Willem II.
Van harte heren Ajacieden.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Ziyech een stuk meer krijgt dan Sinkgraven
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan