Stel je voor dat je een spits hebt die er voor zijn blessure 5 in schiet en je houdt als ie fit is niet vast aan van Bergen in de spits die nooit scoort. Lukkien en spitsen (of Lukkien en Willumsson) is geen succes, zie ook vorig seizoen toen ie kkd spits Postema maar op bleef stellen.En Groningen gaat weer gewoon door met kansen missen...
Je zou ook eens een keer een doelpunt maken he. Stel je voor.
Stel je voor dat je een spits hebt die er voor zijn blessure 5 in schiet en je houdt als ie fit is niet vast aan van Bergen in de spits die nooit scoort. Lukkien en spitsen (of Lukkien en Willumsson) is geen succes, zie ook vorig seizoen toen ie kkd spits Postema maar op bleef stellen.
Ik zou Willumsson eens vertrouwen en een basisplaats geven als je zoveel kansen mist.
Ja, ook in vergelijking met vorig seizoen want dat was ook voornamelijk doodsaai.Ingewikkeld. Door Van Bergen zijn energie creëer je wel zo veel kansen (13 in 1 helft tegen Twente en 7 in 1 helft tegen NEC). Met Willumsson moet je volgens mij wel iets anders spelen. Je krijgt dan minder kansen met hem, maar hij is inderdaad wel een van de weinigen die kan scoren.
Ik vind ook gewoon dat de spelers die nu spelen veel beter moeten afronden. Wat zeg ik, ik heb me er mateloos aan geërgerd. Zo'n Van der Werf ook die vanaf 5 meter ver naast schiet. En Taha. Dat moet gewoon echt beter en dat weten ze zelf ook wel.
En waar ik me ook aan erger zijn supporters die dan zeggen: het gaat toch goed, kijk eens waar we nu al weer staan. Klopt, maar als je beetje beter afrondt heb je nu 5 punten meer en sta je gelijk met AZ. Want het veldspel op zich is echt wel goed, vlotte combinaties, goede passing na vele jaren afbraakvoetbal onder Vd Looi, Faber en Buijs.
Ja, ook in vergelijking met vorig seizoen want dat was ook voornamelijk doodsaai.
Feit is dat je de eerste wedstrijden met Willumsson ook prima speelde. En scoorde.
5 doelpunten.Dik verlies tegen AZ (en slecht gespeeld), nogal gelukkige winst tegen Heerenveen, dik verlies tegen PSV (maar wel goed gespeeld) en één makkelijke wedstrijd tegen Heracles. Daarna geblesseerd
5 doelpunten.