JMD
Well-known member
Jep, hier is de VAR voor. Wel zonde van de fraaie goal.Terecht afgekeurd.
Jep, hier is de VAR voor. Wel zonde van de fraaie goal.Terecht afgekeurd.
Jep, en dan direct de 1-0 tegen...Jammer, maar het past ook wel een beetje in de sfeer waarin we zitten.
Het is een overtreding, wordt geen bal gespeeld. Geen zware idd, dat zeker.Ik vond dat er niet veel aan de hand was
1-0 UtrechtEn die zag je aankomen, Ajax kreeg het steeds meer onder controle. Mooi afgemaakt zeg door Weghorst
Tsja, het hoort 0-1 te staan, maar Utrecht wordt gered door de VAR.1-0 Utrecht
En hte was hier niet eens een tactisch foefje van Utrecht ofzo, gewoon de hele verdediging die niet meeloopt. Om gek van te worden lijkt me...Tegendoelpunt nummer 726485 uit een standaardsituatie.
Echt heel zwak gedaan. Sutalo die vóór Haller gaat staan en Baas die hem een zetje geeft waardoor hij helemaal vrij komt. Lijkt wel alsof er helemaal geen onderlinge afspraken zijn over wat je doet met corners of vrije trappen.En hte was hier niet eens een tactisch foefje van Utrecht ofzo, gewoon de hele verdediging die niet meeloopt. Om gek van te worden lijkt me...
Nou ja, JMD is inmiddels wel miljonair geworden met Unibet. Hij ziet altijd alles aankomen.JMD mag zijn naam wel veranderen in Xynix
Precies. Ik geef alleen nog les als hobbyNou ja, JMD is inmiddels wel miljonair geworden met Unibet. Hij ziet altijd alles aankomen.