JMD
Well-known member
Jep. Het is een wonder dat Ajax nog niet gescoord heeftAjax is duidelijk beter. Dit gaat vanzelf een keer mis voor PSV.
Jep. Het is een wonder dat Ajax nog niet gescoord heeftAjax is duidelijk beter. Dit gaat vanzelf een keer mis voor PSV.
Die gaan gewoon weer lang meedoen om de titel.Zelfs de meest sceptische Ajacieden moeten toch wel toegeven dat Farioli Ajax per wedstrijd beter laat spelen.
Deze week heeft hij de ploeg bizar goed voorbereid. Dit geeft echt veel vertrouwen. Nu nog proberen een manier te vinden dat je tegen kleinere ploegen niet zo in de problemen komt, maar het is wel duidelijk dat hij een flinke upgrade is t.o.v. de vorige paar trainers en dat met bijna dezelfde selectie als vorig jaar.Zelfs de meest sceptische Ajacieden moeten toch wel toegeven dat Farioli Ajax per wedstrijd beter laat spelen.
Ik hoop het ook!Ajax is gewoon veel beter. Zal mij niets verbazen als Ajax zo nog 7x gaat scoren. PSV is helemaal niets tegen Ajax net zoals vorig jaar.
Onzin, PSV gaat gewoon winnen.Ajax is gewoon veel beter. Zal mij niets verbazen als Ajax zo nog 7x gaat scoren. PSV is helemaal niets tegen Ajax net zoals vorig jaar.
Wat ben jij fanatiek voor PSV ineens. Fan van de hits van Noa Lang?Mauro voor Dams.
Hup PSV!
Noano is mijn held!Wat ben jij fanatiek voor PSV ineens. Fan van de hits van Noa Lang?