Eredivisie Ronde 10

Eredivisie Ronde 10

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
In Valencia was het resultaat fantastisch, maar ook daar stond het met enige regelmaat ook slecht. Ook daar werd het wonderwel niet afgestraft, bijvoorbeeld met die penalty of twee keer de paal. De resultaten verbloemen voorlopig nog wel een en ander. Komende twee wedstrijden staat er weer wat meer druk op qua tegenstand, dan zal het niveau vast weer omhoog gaan.

Maar in Valencia stonden daar ook een groot aantal Ajax kansen tegenover en dat Valencia tegen Ajax kansen krijgt kan, vind ik helemaal niet raar. Maar dat RKC gister 5 of 6 100% kansen krijgt vind ik dan weer niet kunnen. En dat heeft ook met niks anders dan instelling te maken.

Het is duidelijk dat Ajax tijd nodig heeft, maar dat was vorig jaar niet anders. Gingen we in februari ook nog hard op de bek in de Kuip en kregen we er thuis tegen Heerenveen 4 om de oren. Schijnbaar is wat ten Hag wil niet zo makkelijk en lukt het alleen als je 100 % scherp bent.

Abubakari

Well-known member
Kan JFK mij nog een keer vertellen wat PSV gister heeft gedaan? Staat me wel vaag iets bij van een bijzonder kortaffe van Bommel, maar wat was het ook alweer geworden?

Batigoal

Well-known member
Hoop echt dat Hamstra Botman kan vastleggen. Die jongen kan niet meer stuk!

Opvallend dat die jongen het goed doet. Bij Jong Ajax was hij regelmatig de zwakste.

Verder opvallende speelronde eigenlijk. Ajax die alle moeite heeft met de hekkensluiter, AZ en PSV die een flinke nederlaag lijden, de VAR die wel goed ingrijpt bij Utrecht-PSV, maar dat nalaat bij Twente-Willem II. Hopelijk vandaag ook weer veel spektakel.

Unregistere

Well-known member
de VAR die wel goed ingrijpt bij Utrecht-PSV, maar dat nalaat bij Twente-Willem II.

Ho ho, dat is jouw uitleg. De scheids was gisteren zeer duidelijk. Bij die sliding was er pas contact met het gebogen tweede been dat laag op de grond was en die vuistslag was een kwestie van breed maken waarbij de arm niet als wapen werd ingezet. Allebei geel dus. ;)

PES5

Administrator
Forumleiding
Tegen FC Groningen, ADO Den Haag en RKC Waalwijk stond van de Beek op de plek van Alvarez en 3x liep dat ook voor geen meter. Tegen Fortuna Sittard speelde Marin op de plek van Martinez en voor rust was het qua spel ook niks. Er valt dus best wat voor te zeggen dat de optie Martinez - Alvarez de meest betrouwbare optie is. Al zegt dat wellicht ook voldoende over de alternatieven.

Dat zeg ik; Ten Hag weet nog niet wat ie wil in de as. Veel wisselingen daar en er is nog geen optie waarbij het staat als een huis. Matig ingespeeld op het vertrek van Frenkie en Sch?ne.

JMD

Well-known member
Dat zeg ik; Ten Hag weet nog niet wat ie wil in de as. Veel wisselingen daar en er is nog geen optie waarbij het staat als een huis. Matig ingespeeld op het vertrek van Frenkie en Sch?ne.

En toch staan ze los aan kop, speelden alleen hun openingsduel gelijk en staan ze met 6 uit 2 aan kop in hun CL-poule. Kan je nagaan hoe goed ze gaan worden als dat wel gaat draaien. Ajax gaat echt met een straatlengte kampioen worden, want PSV stort nog wel in.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is ?berhaupt geen vraag inderdaad.

Ajax ligt een straatlengte voor op de rest.

JFK

Well-known member
Kan JFK mij nog een keer vertellen wat PSV gister heeft gedaan? Staat me wel vaag iets bij van een bijzonder kortaffe van Bommel, maar wat was het ook alweer geworden?

PSV heeft met 3-0 verloren van Utrecht!
Is ook de schuld van stc. Alleen maar de opstelling vermelden van psv en niet die van Utrecht.
Leest gevegt mee?

Max

Administrator
Forumleiding
Wel onterecht begreep ik van stc. FC Utrecht had het verdedigend totaal niet op orde, want PSV kon vier doelpogingen ondernemen.

Batigoal

Well-known member
PEC Zwolle heeft de vroege achterstand omgebogen naar een 2-1 voorsprong! Tenminste, als G?z?b?y?k en de VAR 'm tellen.

JFK

Well-known member
Wel onterecht begreep ik van stc. FC Utrecht had het verdedigend totaal niet op orde, want PSV kon vier doelpogingen ondernemen.

Maar jij bent toch eigenaar van DVK?
Knikker die stc er toch gewoon uit! Btw, als je dagtocht bezig bent, zet gevegt dan ook maar bij het grof vuil.

MWLC

Well-known member
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, I?, Senesi, Haps; Fer, Toornstra, K?kc?; Berghuis, J?rgensen, Sinisterra.
Heracles Almelo: Blaswich; Bakboord, Pr?pper, Knoester, Czyborra; Kiomourtzoglou, Merkel, Mauro Junior; Dos Santos, Dessers, Konings.

Miramar

Well-known member
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, I?, Senesi, Haps; Fer, Toornstra, K?kc?; Berghuis, J?rgensen, Sinisterra.
Heracles Almelo: Blaswich; Bakboord, Pr?pper, Knoester, Czyborra; Kiomourtzoglou, Merkel, Mauro Junior; Dos Santos, Dessers, Konings.
Ik heb de hond al uitgelaten dus 5-1 winnen vandaag...

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Ronde 10

Al onze concurrenten staan nu op gelijk. Mooie tussenstand.

Bovenaan