Eredivisie Ronde 10

Eredivisie Ronde 10

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze volgende week tot op het bot gewapend cq gemotiveerd zijn om Ajax van de mat te spelen en met 0-5 te winnen. Echter, gezien het spelbeeld zal Ajax Feyenoord een pak slaag geven. Maar ik hoop op een ander resultaat.

Vorig jaar waren ze ook tot op het bot bewapend en stonden ze na 4 minuten met 10 man...

MWLC

Well-known member
Geen nood, tegen ons gaan jullie thuis zoals gebruikelijk wel weer winnen. En dat duel is al over een maand ofzo... :p

Heren Feyenoorders, hebben jullie ergens nog een klein beetje hoop op een goed resultaat volgende week zondag?? Dit Feyenoord wordt volgende week toch alle kanten op gespeeld? De Ajacieden zullen het niet zo onderschatten als het duel tegen RKC lijkt me.

Ik zie het heel erg somber in,denk dat het 6 of 7-0 gaat worden.

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax stopt altijd wel redelijk vlot tegen Feyenoord. Vorig seizoen het ook gewoon bescheiden gehouden met 3-0 terwijl ze bijna 90 minuten met een man meer stonden.

Klopt. Die boertjes vonden dubbele cijfers mooi en hebben het geweten.

JMD

Well-known member
Klopt. Die boertjes vonden dubbele cijfers mooi en hebben het geweten.
Ach gossie, we verloren in die jaren (nu nog steeds eigenlijk...) praktisch altijd in de Kuip. Als het 9-0 was geworden had PSV daar ook wel verloren (en de weken erna verloren we alsnog genoeg punten om Ajax (of Twente) aan de titel te helpen), maar blijf vooral geloven dat door die 10e goal Feyenoord 6 maanden later ineens wel van PSV kon winnen, alsof Feyenoord dat van zichzelf al niet kon.

noordooster

Well-known member
Alle noordelijke BVO's wonnen dit weekend, Cambuur, Emmen, Groningen en Heerenveen.
Dat komt niet zo vaak voor.
En Zwolle, dat bijna uit Noord komt :eek:mg: , won ook nog....

Susa

New member
De man van 7 miljoen bakt er dus niks van...

Waarom gebeurd zoiets weer bij Feyenoord ?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb niets gezien, maar was hij echt slecht ?

Of gewoon onzichtbaar ?

Was niet best. Hij oogde erg onwennig. Liet zich een paar keer heel makkelijk in de luren leggen door Dessers. En aan de bal hield het ook nog niet over. Maar goed, het is nog veel te vroeg om hem nu al af te schrijven natuurlijk. Die jongen is niet voor niets jeugdinternational van Argentini? en hoog gewaardeerd in eigen land. Maar waar hij in Argentini? op hetzelfde niveau als Martinez wordt ingeschat, blijkt het hier in Nederland voorlopig een groot verschil tussen die twee.

Atreides

Well-known member
De man van 7 miljoen bakt er dus niks van...

Waarom gebeurd zoiets weer bij Feyenoord ?

Vergelijk het even met Haps die bijna hetzelfde koste, of met Karsdorp (15 miljoen), Haps (10 miljoen) en Vilhena (plus 10 miljoen). Je krijgt echt niet de nieuwe heiland door met zeven miljoen te krijgen. Als je een speler hebt van het niveau Wober is het voor Feyenoord meer dan prima.

Maasveld

Well-known member
Vergelijk het even met Haps die bijna hetzelfde koste, of met Karsdorp (15 miljoen), Haps (10 miljoen) en Vilhena (plus 10 miljoen). Je krijgt echt niet de nieuwe heiland door met zeven miljoen te krijgen. Als je een speler hebt van het niveau Wober is het voor Feyenoord meer dan prima.
Haps 10 miljoen?

Pascallovic

Well-known member
Was niet best. Hij oogde erg onwennig. Liet zich een paar keer heel makkelijk in de luren leggen door Dessers. En aan de bal hield het ook nog niet over. Maar goed, het is nog veel te vroeg om hem nu al af te schrijven natuurlijk. Die jongen is niet voor niets jeugdinternational van Argentini? en hoog gewaardeerd in eigen land. Maar waar hij in Argentini? op hetzelfde niveau als Martinez wordt ingeschat, blijkt het hier in Nederland voorlopig een groot verschil tussen die twee.
We hebben hem nu voor het eerst zien spelen en we kunnen denk ik concluderen dat een vergelijking met Martinez nergens op slaat. Niet zo zeer vanwege het niveau(daarvoor is 1 wedstrijd wat vroeg om te beoordelen), maar vanwege het feit dat Senesi en Martinez totaal verschillende type verdedigers zijn. Martinez klein, behendig en iemand die graag in aanvallend opzicht wil en kan bijdragen. Terwijl Senesi gewoon een lange verdediger is die vooral achterin hoort te blijven, het niet moet hebben van zijn wendbaarheid en die zo min mogelijk aan de bal moet zijn. Puur iemand die je een tegenstander moet laten afstoppen en niks anders.

Maasveld

Well-known member
1.84 noem ik niet lang. Hij scheen in Argentini? ook vaker (met succes) in te dribbelen. Wellicht komt dat nog als hij wat meer gewend is en het team zelf wat stabieler is.

Bovenaan