Eredivisie Ronde 1

Biij dat het weer begint

• Ja!

• Nee, te druk met de OS

• Nee, vond het wel fijn dat mijn club niet voetbalde

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
IMG_5831.jpeg

We gaan weer beginnen, in Groningen deze keer. En we sluiten af in Amsterdam. Ik ben er beide keren bij.
De nummers 1 en 2 beginnen makkelijk, Ajax krijgt een paar dagen na Athene Heerenveen op bezoek. Ik zag Heerenveen laatst tegen Rayo Valecano en daar was ik wel van onder de indruk. Meer dan van Ajax waar spelers twee weken na hun vakantie nog niet of nauwelijks inzetbaar zijn. Zou mij niet verbazen mocht Ajax beginnen met puntverlies.

Potje in de Euroborg vrijdag lijkt me ook wel heel interessant, verwachtingspatroon in Groningen is vrij hoog naar NAC toe, maar Groningen had het vorig seizoen twee keer heel moeilijk met NAC. Maar fijn dat Groningen en NAC weer terug zijn, vrijwel volle bak vrijdag, hopelijk een mooi spektakel.

Laatst bewerkt:

Bestaat niet meer

Well-known member
In ieder geval 1 wedstrijd die niet stilgelegd gaat worden door het gooien van bekertjes, aangezien er geen publiek welkom is bij Utrecht - PEC

JMD

Well-known member
PSV en Feyenoord gaan wel winnen ja. Ajax denk ik ook wel, wel in een heel doelpuntrijk potje, 6-3 ofzo.

zwammy

Well-known member
HUP NAC

moet zeggen dat de laatste week me erg blij maakt. Topspeler in spe van Stuttgart, topper van Lazio en misschien Perica terug. Denk dat NAC mooi 12e kan worden

stc

Well-known member
Gezien de gatenkaas achterin bij PSV, moet ik nog maar afwachten of PSV dit keer de 0 gaat houden.

Abubakari

Well-known member
PS waarom staat dit topic niet onder het kopje 'wedstrijden'?
Om de autisten te prikkelen.

Groningen kampt met nogal wat afwezigen, met name achterin.
Voorin ontbreekt Postema, middenvelder Duarte doet ook niet mee en achterin geen Blokzijl en Prins.
Peersman kan ook geen 90 minuten spelen.

JMD

Well-known member
Teze doet morgen niet mee bij PSV, heeft vandaag niet getraind, hoopt op die manier de overgang naar Monaco af te dwingen

Vorige week zei hij nog dat het 100% zeker is dat hij blijft... Echt, ik snap dat hij (bijna einde contract) weg wil, maar waarom dan 1 week van tevoren zo'n BS-statement.

We hebben dus een nog lekkere achterhoede zaterdag a.s., want nog geen nieuwe verdediger binnen (waarom zou je ook serieus en snel op zoek gaan als PSV zijnde, Feyenoord liep er zondag helemaal niet keer op keer zo doorheen). Dan wordt het 6-5...

Bovenaan