Eredivisie Draft

zwammy

Well-known member
Dat is zo'n stille kracht, verzet zoveel bergen werk daar achterin. Zeker met een onrustige keeper is dat belangrijk.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is zo'n stille kracht, verzet zoveel bergen werk daar achterin. Zeker met een onrustige keeper is dat belangrijk.

Yes, klopt. Hij doet me ook erg denken aan Miazga. Beiden zijn wat onopvallende spelers, maar voeren hun taak uit en halen toch ongemerkt veel weg. Dit soort jongens kunnen inderdaad zomaar bij een stabiele middenmotor in de Bundesliga of Premier League belanden.

Abubakari

Well-known member
En dan nu de linksback, de spoeling is dun geworden maar met een Chelsea talent van Vitesse ben ik toch nog best tevreden. Deed 26 keer mee, hield B?ttner uit de ploeg, dus Fanatiky Dabo staat bij mij linksback. Blijft er nog eentje over, maar eens kijken of ik het middenveld nog van een verdedigende impuls voorzie of dat ik nog een fatsoenlijke buitenspeler kan vinden.

justin-kluivert-of-ajax-fankaty-dabo-of-vitesse-during-the-dutch-picture-id931535926

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson, Dabo
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli, Mari
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard

Unregistere

Well-known member
Kijk, we naderen toch wel het einde. Ik heb zelf inmiddels een elftal (plus schaduwelftal) opgesteld met 'vergeten' spelers. Dat team kan dus nog wijzigen als bij de resterende keuzes wel voor hen wordt gegaan. Ik zal het team presenteren als de draft is be?indigd.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga voor een keeper. Uiteraard zijn de beste doelmannen al weg, maar FC Utrecht heeft met Jensen een uitstekende doelman in huis. Die komt bij mij op doel. Uitstekende trap, goed in de lucht en heel sterk in 1 op 1.

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens, Jensen
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson, Dabo
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli, Mari
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen, Zeneli, ?degaard

Pascallovic

Well-known member
We zoeken een nieuwe back. Mag links- of rechtsback zijn gezien de samenstelling van mijn selectie. Wie is er nog vrij en heeft relatief veel gespeeld op die positie. Dan valt bij mij de naam Tyrone Ebuehi. Een transfer naar Benfica lonkt voor hem, evenals deelname aan het WK 2018 voor Nigeria. Dan kun je wel wat. Mijn keuze is dan ook snel gemaakt.

tyronne-ebuehi-of-ado-den-haag_ggllybpyqvte1v89797usm5up.jpg

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone, Ebuehi
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens, Jensen
7: Banshee: Van Ginkel, Onana, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tot nu toe ben ik behoorlijk tevreden over de balans in mijn elftal. Duelkracht, loopvermogen, scorend vermogen, ik heb het allemaal. Maar wat ik nog een beetje mis is creativiteit. En laat er nou bij NAC een speler rondlopen die creativiteit te over heeft! De favoriet van Zwammy en Sjoerd Mossou. Ik heb ze beiden zien zeggen dat hij misschien wel de beste speler is die ze ooit bij NAC hebben zien spelen. Het schijnt ??n van de weinige huurspelers te zijn die Manchester City niet wil verkopen, omdat ze zelf veel toekomst in hem zien. Volgens Fran Sol zou hij perfect zijn voor Valencia. Ik moet eerlijk toegeven dat z'n rendement me dit seizoen wat tegen is gevallen, maar ik wil de mensen ook wat amusement geven. En daar zijn we met hem absoluut van gegarandeerd! De winnaar van de bronzen stier van vorig seizoen, Manu Garcia, wordt mijn nummer 10.

694

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga, Manu Garcia
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone, Ebuehi

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
H?h? eindelijk zeg!!! De man met de meeste succesvolste dribbels sinds de telling van opta, helaas weinig rendement inderdaad. Mocht dat nog omhoog gaan is hij zeker subtop europa. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Angelino buiten categorie vind maar ik ben heel blij dat ik hem anderhalf jaar bij NAC heb mogen zien spelen.

Pascallovic ook netjes gevonden! Vergeten speler.

Jamel

Administrator
Forumleiding
H?h? eindelijk zeg!!! De man met de meeste succesvolste dribbels sinds de telling van opta, helaas weinig rendement inderdaad. Mocht dat nog omhoog gaan is hij zeker subtop europa. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Angelino buiten categorie vind maar ik ben heel blij dat ik hem anderhalf jaar bij NAC heb mogen zien spelen.

Pascallovic ook netjes gevonden! Vergeten speler.

:duim: Blij dat ik hem heb kunnen kiezen.

Unregistere

Well-known member
Kijk, eindelijk Ebuehi weg. Vond ik lang duren, gaat nota bene naar het WK! :duim:

Stond wel in mijn elftalletje, samen met Manu Garc?a.

Maasveld

Well-known member
Goed, we gaan het middenveld completeren met een jongen die ondanks dat ie pas 20 jaar is toch al 88 Eredivisiewedstrijden achter zijn naam heeft staan. Viel vorig seizoen op door zijn jeugdige onbezonnenheid, maar is dit seizoen een stuk volwassener geworden. Hij is daarom niet langer meer 'het broertje van.' Lovende woorden van Willem van Hanegem en de interesse van PSV, Kopenhagen en Dinamo Kiev vielen hem te deel. Zijn naam is Juninho Bacuna.

10435923513735.jpg

Mijn laatste speler is de keeper. Er waren 3 keepers waar ik echt voor wilde gaan, maar die waren voor mijn 2de keuzemogelijkheid al weg. Verder zijn er een stuk of 10 keepers die dicht bij elkaar liggen. Kijkend naar mijn jonge centrum heb ik voor een ervaren keeper gekozen. Een echte clubman die dit seizoen op het oude nest terugkeerde. Een uiterst betrouwbare doelman die zelden op een blunder is te betrappen. Mijn doelman is Diederik Boer.

694

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste, Bacuna, Boer
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga, Manu Garcia

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goeie keuze, Maasveld. Mijn laatste keus ging tussen Bacuna en de speler die ik nu kies.

Ik maak mijn middenveld ook compleet. Ik zoek nog iemand die een bal af kan pakken en tegelijkertijd ook een goede pass heeft. Deze speler denk ik te hebben gevonden bij AZ. Nadat Vejinovic zwaar geblesseerd raakte, kreeg hij de kans. En vanaf oktober is hij niet meer uit de basis verdwenen. Veel aandacht gaat naar Til, maar ik vind mijn speler zeker niet minder. Dit is een jongen met een uitstekende mentaliteit. Hij vertelde een paar maanden terug openhartig bij de Tafel van Kees over zijn moeder en vriendin, die beiden kanker hadden en sindsdien heb ik diep respect voor hem. Teun Koopmeiners wordt mijn aanjager op het middenveld!

TeunKoopmeiners.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste, Bacuna, Boer
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga, Manu Garcia, Koopmeiners

Pascallovic

Well-known member
Nog 1 speler te gaan en ik zoek een spits. Wat is er nog over? Een spits met 13 doelpunten en meer dan een handvol assists. Hoe kom ik aan zo'n mazzel als laatste keuze? De toppers waren er snel uiten met deze naam doe je gewoon mee, ondanks dat hij tegenwoordig nog weleens een kansje mist. Klaas-Jan Huntelaar.

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga, Manu Garcia, Koopmeiners
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone, Ebuehi, Huntelaar

7: Banshee: Van Ginkel, Onana, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen, Leemans

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zoek nog een verdediger en zie tot mijn grote vreugde dat er nog een linkspoot beschikbaar is. Kan zowel op linksback als linker centrale verdediger spelen. Is snel, agressief, kopsterk en heeft een goede trap. Over hem wordt gezegd dat hij tot de meest onderschatte spelers in de eredvisie hoort en ik denk dat dit klopt. Vaste waarde bij Ivoorkust ?n hij won de Afrika Cup met dat land, als basisspeler en doelpuntenmaker. Wilfried Kanon completeert mijn elftal.

bata-equatorial-guinea-4th-feb-2015-serge-wilfried-kanon-celebrates-EFHE6D.jpg

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone, Ebuehi, Huntelaar
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens, Jensen, Kanon.

zwammy

Well-known member
Zal ik alvast gaan, Abu heeft toch een andere speler dan ik omdat ik alleen nog maar een keeper moet.

Bovenaan