Eredivisie Draft

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga voor een linksbenige centrale verdediger. Uitstekend in de opbouw, redelijk snel en goed in de lucht. Het gaat om Stijn Wuytens. Stille kracht bij AZ en bijzonder sterk bezig dit seizoen.

266px-Stijn_Wuytens_2016.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

Abubakari

Well-known member
IK had nog een middenvelder nodig, lange tijd de vlag op het strontschip tot zijn club na de winterstop beter ging spelen mede door een nieuwkomer en een paar anderen. Maar hij is van de MVP top 20 (samen met Huntelaar) de enige die nog niet gekozen was, dus deze kunnen we er nog mooi en prima bij hebben. Met 10 goals en 6 assists completeert Simon Gustafson bij Roda JC mijn middenveld.

xxl.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan, S.Wuytens
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson

6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan

Pascallovic

Well-known member
Ik rekende me al rijk; dacht dat iedereen inmiddels al z'n nummer 10 gekozen had. Weet ik veel dat jij opeens besluit om met drie nrs 10 te gaan spelen.

Lekker aanvallend net als Ten Hag gisteren met 1 centrale verdediger en een linksback.

Abubakari

Well-known member
Drie aanvallende middenvelders inderdaad, zet ik Frenkie de Jong achter als defensieve kracht. Wij winnen liever met 5-4 dan met 1-0.

Lekker aanvallend net als Ten Hag gisteren met 1 centrale verdediger en een linksback.

Ik heb nog geen linksback, maar ik heb er nog wel ??n op het oog. Viergever staat waarschijnlijk gewoon centraal achterin.

Bizot

vd Maarel --Viergever--nog eentje
---------F. De Jong--------

Toornstra-Gustafson-El Khayati

Jahanbakhsh-Sol-nog eentje

Hoort dat trouwens ook bij dit spel? Andere teams afzeiken? Ik zie het Satyr ook zo nu en dan doen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet niet of je mij bedoelde, maar ik bedoelde het niet als afzeiken. Slechts verbazing en een lichte teleurstelling. :)

Het wordt sowieso lastig om straks te gaan stemmen. Ik zie in elk team hele goede dingen, maar ook zwaktes.

Pascallovic

Well-known member
Nou ja afzeiken ik had voor jouw elftal een andere type middenvelder op het oog. Voor de rest zeik ik alleen zwammy en Satyr af.

Abubakari

Well-known member
Weet niet of je mij bedoelde, maar ik bedoelde het niet als afzeiken. Slechts verbazing en een lichte teleurstelling. :)

Het wordt sowieso lastig om straks te gaan stemmen. Ik zie in elk team hele goede dingen, maar ook zwaktes.
Nee, ik bedoelde Pascallo en eerder Satyr. Vroeg me serieus af of dat ook bij het spel hoort.

Als we in de eredivisie niet goed zijn in verdedigen kun je beter aan gaan vallen. Beste verdediging, ??n meer dan de tegenstander scoren volgens de Cruijff filosofie.

Heb je trouwens zin om terug te keren in het sat? Universum om aan het sat? WK mee te doen? ik heb nog 9 landen in de aanbiedingen.

zwammy

Well-known member
We gaan verder met nummer 9, de rechtsbuiten. De betere zijn al gekozen dus we gaan even kijken wie er ook een goede staat van dienst heeft en goede cijfers. En 5 doelpunten en 6 assists in je debuutjaar kunnen we wel scharen onder een goed debuutjaar. Mijn 3e speler van Zwolle zie ik, het is ook jammer dat de 2e helft zo slecht was want het was wel de verassing van de 1e seizoenshelft. Mijn nummertje 9 is: younes namli

214900.jpg

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel, Gustafson
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli

Max

Administrator
Forumleiding
Ik reken Viergever nog niet als PSV-er, dus ik ga jouw elftal niet afzeiken Abu.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zeik niet, ik snap en begrijp jullie gewoon niet zo.

Overigens zegt de openingspost iets over gangbare formaties. 3-1-3-3 met 3x een amc is dat niet wat mij betreft.

banshee

Member
Over een jaar niet meer weg te denken uit de basis van Ajax. Goeie kop, goeie instelling... gewoon een goeie aankoop. Mijn rechtback wordt Rasmus Kristensen.

6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue, Namli
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan, Kristensen

Bovenaan