Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooi potje hoor, 2-0 was het voor Brackley, het werd 2-2 en het wachten was op de 2-3. Die viel niet. In de verlenging werd het 3-2 en 4-2 voor Brackley, waarna Gillingham net de 4-3 nog maakt. Nog 5 minuten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Brackley Town speelt op niveau 6, dat is 3 lager dan Gillingham, dat moet de grootste verrassing in deze ronde zijn. Overigens haalde Brackley in 2013 ook al de 2e ronde door na replay van Gillingham te winnen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Weer geen prijs voor Arsenal dit seizoen :duim:

Dat gedweep met die aantallen uitfans, hou toch op. Scenepoints scoren :eek:mg:
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor, ik vind het mooi dat mensen massaal hun club achterna reizen. Jij vind het mooi dat je alles op tv en computer kan zijn, ook mooi toch?
 

ALenstra

Well-known member
Charlton Athletic-Milton Keynes Dons live op Fox6. Eerste helft bijna voorbij en nog geen doelpunten. Opvallend is dat Karl Robinson manager is bij de thuisclub. Kort ervoor was hij nog manager bij de tegenstander.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Na altijd het kleine clubje geweest te zijn dat het opnam tegen grotere clubs, zijn nu de rollen omgedraaid voor AFC Wimbledon.

Curzon Ashton speelt 3 niveaus lager (National League North tegen League 1), maar bij rust is het 2-0 voor Curzon en daar is bijzonder weinig op af te dingen. AFC Wimbledon weet zich geen raad tegen hen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zo'n 20 minuten geleden thuisgekomen uit Manchester. De meest bizarre FA Cup pot waar ik ooit bij geweest ben. De 1e helft was gewoon drama, Curzon Ashton stond terecht met 2-0 voor. De 2e helft was een stuk beter, maar zoals Simon al zei pakte die keeper werkelijk de meest onmogelijke ballen. Dan gaat die oude voetbalwet weer op, wij schoten de bal er niet in en zij maakten 3-0. In de 80e minuut viel de 3-1 wat een doekje voor het bloeden leek, maar daarna vielen er nog 2 snelle goals (3 goals in 2 minuten en 47 seconden) waardoor het plotseling 3-3 stond. In blessuretijd viel vervolgens alsnog de winnende.

Zeker geen fantastische wedstrijd van ons, maar ik ben blij dat we in de 3e ronde zitten. Nu hopen op een mooie loting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan