Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
De BBC heeft zijn twee live-wedstrijden in de 3e ronde geselecteerd: Vrijdag 8 januari vanaf 20.55 wordt Exeter City-Liverpool uitgezonden terwijl zondag 10 januari om 17.00 Spurs-Leicester City uitgezonden wordt.
 

ALenstra

Well-known member
Gewoon een hotel boeken en er een leuk weekend van maken. Overigens zijn de tijden die ik noemde NL tijden, in Engeland dus een uur eerder.
 

JMD

Well-known member
Liverpool is een half uur lang al beter dan Stoke, begon echt heel sterk en vol op de aanval. is echter nog 0-0.

Wel is Coutinho al gewisseld wegens een blessure en nu is Lovren ook geblesseerd. Zo raakt Liverpool dus binnen een half uur 2 spelers kwijt. Lang leve het roulatiesysteem. Stoke speelt het 4e duel op rij met dezelfde 11 en heeft nergens last van...
 

JMD

Well-known member
En net toen Stoke iets meer ging drukken scoort Liverpool 0-1. Mooi zo.
Ging nog bijna mis overigens.
 

JMD

Well-known member
Het had allang nu 0-2 moeten zijn, na de 0-1 is Stoke het helemaal kwijt.
 

JMD

Well-known member
Bijna nog 1-1 vlak voor rust, de scheids fluit de counter uit de Stoke-corner af terwijl Liverpool met 4 tegen 2 weg ging. Jammer, maar het was wel tijd voor de rust.
 

JMD

Well-known member
Werkt dus prima dat roulatiesysteem.

Qua spelers wel ja, maar qua blessures niet...
Overigens denk ik dat bij topclubs niet zoveel verschil vaak zit tussen spelers 1 t/m 11 en 12 t/m 22. Die hebben vaak dubbele selecties.
 

JMD

Well-known member
Het is echt een wonder dat het nog 0-1 staat, Stoke is veel beter na rust en Liverpool is ver weggezakt.
 

JMD

Well-known member
0-1 gebleven, Liverpool krijgt op basis van de 2e helft te veel. Maar had bij rust eigenlijk al op minimaal 0-2 moeten staan.
 
G

Gast

Guest
Liverpool zoekt alleen nog een keeper voor het geblesseerden-elftal:
Fxzp3Q5.png
 

JMD

Well-known member
Nadat 2 doelpunten van The Toffees al (terecht) werden afgekeurd is het 3e doelpunt wel een terechte. In blessuretijd van de eerste helft dus 1-0.
 

Kielse Rat

Well-known member
Mooie tussenstand en ook wel verdiend. Ik hoop op een Merseyside-derby in de finale, dus hopelijk kan Everton het vasthouden en met oog op de return er nog een bijmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan